برگزاری اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در مهدی‌شهر

شهردار مهدی‌شهر از برگزاری اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در این شهر هم‌زمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با نام «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» خبر داد.

علیرضا شربتدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با گرامیداشت سال روز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در مهدی‌شهر، هم‌زمان با روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور فرزند برومند سردار دل‌ها «نرجس سلیمانی» در محل حسینیه المهدی (ع) برگزار شد.

وی افزود: این برنامه با مشارکت مدیریت شهری مهدی‌شهر و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

شهردار مهدی‌شهر با بیان اینکه شهید سلیمانی همواره نماد اصلی و بارز مقاومت و پیروزی ملت ایران و دنیای اسلام است، خاطرنشان کرد: تمام افراد موظف هستند تا با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحیه ایثار و مقاومت را در جامعه نهادینه و آن را تقویت کنند.

وی با اشاره به لزوم زنده‌نگه‌داشتن نام و یاد شهدا و تبیین رشادت و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: یادواره شهدای عشایر شهرستان مهدی‌شهر با حضور فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج عشایری جندالله، مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) و شورای اسلامی شهر و شهرداری مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.

شربتدار اضافه کرد: نصب نماد، بنر و پرچم‌هایی با مضمون ایثار و شهادت در سطح شهر به مناسبت گرامیداشت سال روز آزادسازی خرمشهر با نام «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» انجام می‌شود.

کد خبر 577097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.