رونمایی از ۸۵برنامه دوستدار کودک در شهر سمنان

رئیس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان از برنامه‌ریزی برای اجرای ۸۵برنامه در راستای شهر دوستدار کودک تا پایان سال برای کودکان شهر اخلاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سمانه محمدیان امروز دوشنبه -دوم خردادماه- در نشست شورای شهر دوستدار کودک که در محل شهرداری سمنان برگزار شد، ضمن ارائه گزارش یک ساله عملکرد اداره شهر دوستدار کودک، اظهار کرد: سال گذشته حدود ۷۰ برنامه برای کودکان اجرا شد که شاخص‌ترین آن‌ها تشکیل شورای مشورتی کودکان و انتخاب یک کودک به عنوان مشاور افتخاری شهردار بود.

وی با اشاره به پایلوت بودن شهر سمنان برای ایده شهر دوستدار کودک در کشور، اضافه کرد: برای کودکان شهر تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۸۵ برنامه پیش‌بینی شده که این برنامه‌ها به‌صورت هفتگی، ماهیانه، فصلی و دوره‌ای برای کودکان در قالب جشنواره‌های موضوعی نشاطستان، برنامه‌های فرهنگی زیر گنبد کهن، گردشگری شهری، باغ‌گردی‌ها، بازی‌های بومی و محلی، مسابقات فرهنگی و موضوعی و برنامه‌های کتابخوانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان با حمایت‌های شهردار از برنامه‌های حوزه دوستدار کودک، گام بلند شهرداری در رسیدن به شهر مطلوب دوستدار کودک را در ایجاد شهربازی بزرگ «سمینا» و ایجاد اولین پارک هوشمند ایران دانست و گفت: خواستار همراهی دیگر سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری برای اجرای بهتر این برنامه‌ها هستیم.

کد خبر 577093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.