رفع مشکلات ترافیکی کرج با افتتاح تقاطع ماهان به آزادی

شهردار کرج با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این پروژه بخشی از نقشه راه مدیریت شهری جهادی کرج در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان است و بخش زیادی از مشکلات ترافیکی این کلان‌شهر را رفع خواهد کرد.

مصطفی سعیدی‌سیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی فردا _سه‌شنبه، سوم خردادماه_ به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پروژه به جهت معارضانِ متعدد تاسیساتی اعم از لوله‌های فاضلاب شهری، گاز، آب و فیبر نوری از جمله‌های طرح‌هایی بود که برای تکمیل آن زمان و هزینه بسیار زیادی صرف شد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری کرج بارها از روند تکمیل تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی بازدید کرده است و ضمن نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکار، به مانع‌زدایی و رفع موانع اجرایی، فنی و مالی پروژه کمک کرده است، افزود: طرحی که با بهره‌برداری از آن، بخشی از بار ترافیکی خیابان شهید بهشتی در هسته مرکزی شهر فروکش می‌کند و شهروندان بدون نیاز به تردد از این مسیر مواصلاتی، می‌توانند به سمت غرب کرج و محدوده باغستان و میدان خوارزمی تردد کنند.

شهردار کرج اضافه کرد: اگرچه برای احداث تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال از اعتبارات شهری هزینه شده است، اما ارزش ریالی آن در حدود ۱,۳۰۰ میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی که بخشی از نقشه راه مدیریت شهری جهادی کرج در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان، عمل به وعده‌ها و رفع مشکلات شهری است و بخش زیادی از مشکلات ترافیکی این کلان‌شهر را رفع خواهد کرد، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور استاندار البرز، مسئولان استانی و محلی و اصحاب رسانه و خانواده‌های شهدا افتتاح می‌شود.

کد خبر 577044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.