خرید ۲دستگاه زباله‌سوز برای رامسر

شهردار رامسر از خرید دو دستگاه زباله‌سوز کوچک برای ساماندهی زباله شهر رامسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی امینی‌شاد امروز -دوم خردادماه- در بازدید مسئولان شهرستان از سایت پردازش پسماند زباله در منطقه «کلاکولی» اظهار کرد: طبق درخواست شهرداری و مصوب شورای اسلامی شهر رامسر مبنی بر خرید دو دستگاه زباله‌سوز کوچک، رایزنی‌های اولیه انجام شده و در این راستا فعالیت‌های عمرانی برای مسیر دسترسی به سایت تصفیه شیرابه نیز توسط شهرداری در حال انجام است.

وی افزود: طرح پردازش پسماند در سایت زباله جنگل کلاکولی شهرستان رامسر با اعتباری حدود ۵۵ میلیارد ریال ساماندهی زباله‌ها با هدف کاهش تولید زباله‌ها در هفته دولت ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

شهردار رامسر اضافه کرد: دستگاه پردازش زباله در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع ایجاد شده است که راه‌اندازی آن، موجب کاهش ۳۰ درصدی حجم زباله و و کاهش ۱۰ درصدی وزنی حجم پسماند در این منطقه می‌شود.

وی گفت: طرح مدیریت پسماند از طرح‌های اولویت‌دار شهرداری رامسر به شمار می‌رود؛ اما اجرای آن به دلیل بحث‌های هزینه‌ای، تأمین منابع مالی و بررسی‌های علمی و کارشناسی دقیق به زمان نیاز دارد.

امینی‌شاد، با اشاره به اینکه مسئولان از وضعیت مکان نگه‌داری سگ‌های بلاصاحب بازدید داشتند، تصریح کرد: تصمیم بر آن شد تعدادی از سگ‌های بلاصاحب در مکان مشخص تحت حمایت شهرداری‌های رامسر و کتالم و بخشی دیگر به کلاکولی انتقال یابند تا با همیاری تمام ادارات مرتبط و شهروندان دغدغه‌مند، بحث نگه‌داری از این سگ‌ها ساماندهی شود.

کد خبر 577035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.