تیم‌ملی نقطه‌پرتابی بزرگ برای بازیکنان است/اگر همدل باشیم قطعا نتیجه می‌گیریم

گلر ملی‌پوش ذوب‌آهن گفت: خوشحالم که با دعوت‌شدن به تیم‌ملی امید، پاسخ زحمات مهدی تارتار و حسین اینانلو را دادم و خانواده‌ام را خوشحال کردم. تیم‌ ملی نقطه‌ پرتاب بزرگی برای تمام بازیکنان است.

«پارسا جعفری» دروازه‌بان تازه دعوت‌شده به تیم‌ملی امید ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص اردوی تیم ملی امید در کشور عراق اظهار کرد: درحال‌حاضر در شهر بغداد هستیم؛ نخستین تمرین خود را روز گذشته انجام دادیم و برای دو دیدار دوستانه با تیم ملی امید عراق، آماده خواهیم شد.

وی با اشاره به دعوت‌شدنش به تیم ملی امید افزود: قبل‌تر صحبت دعوتم به تیم‌ملی امید مطرح بود اما دعوت نشده بودم، اکنون مسائلی به‌وجود آمد و با مربیانم صحبت شد تا به تیم‌ملی امید بپیوندم؛ البته خیلی دیر به من خبر داده شد ولی سریع اقدامات لازم برای سفر همراه تیم را انجام دادم و حالا در کنار تیم هستم.

سنگربان باشگاه ذوب‌آهن در رابطه با نخستین حضورش در تیم‌ملی امید تصریح کرد: حضور داشتن در تیم‌ملی امید به‌طورقطع حس خیلی خوبی دارد. تیم‌ملی نقطه پرتاب بزرگی برای تمام بازیکنان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای بچه‌ها رقم بخورد و بتوانیم با بهترین عملکرد و نتیجه، مردم ایران و کادر فنی را خوشحال کنیم.

جعفری در پاسخ به این پرسش که کار کردن با «مهدی مهدوی‌کیا» چگونه است گفت: رزومه مهدوی‌کیا مشخص است و نیاز به گفتن ندارد؛ او کاربلد و در حرفه‌اش بسیار قوی است. مطمئناً نتایج بسیار خوبی در تیم‌ملی امید شاهد خواهید بود.

وی درباره شانس تیم‌ملی برای کسب نتیجه در مسابقات غرب‌آسیا و صعود به المپیک خاطرنشان کرد: از اکثر بازیکنان تیم‌ملی امید شناخت دارم؛ همه با کیفیت هستند و اگر رفاقت و همدلی در بین همه پابرجا باشد، نتیجه خواهیم گرفت. تیم‌ملی برای ملت ایران است و باید هرچه داریم بگذاریم تا سهمیه المپیک را کسب کنیم.

گلر تیم‌ملی امید در پایان، ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت در تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که خانواده‌ام را خوشحال کردم؛ از زحمات تارتار و اینانلو تشکر می‌کنم و خوشبختانه توانستم پاسخ تلاش‌هایشان را با عملکردم بدهم. سعی می‌کنم با بهترین عملکرد دل مردم ایران و باشگاه بزرگ ذوب‌آهن را شاد کنم.

کد خبر 577014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.