ون پارس نقش جهان ۳ _ شاهین بندرعامری صفر/ شکست تیم صدرنشین توسط قرمزپوشان ون پارس

تیم فوتبال ون پارس با نتیجه سه بر صفر تیم صدر نشین شاهین بندرعامری را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یکشنبه، یکم خردادماه_ تیم فوتبال ون‌پارس در هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته دو فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم صدرنشین شاهین بندرعامری بود که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود ون پارس تمام شد.

ترکیب تیم فوتبال ون‌پارس: میثم جودکی، ایمان کیانی، حسین فلاحیان، سعادت براتی، احمد مهرابی، محمد امین کاویانی، ابراهیم مرادی، الیاس صالحی، فردین نجفی، علی حسامی و نوید تجلی.

سرمربی: سعید جهانگیری

ترکیب تیم فوتبال شاهین بندرعامری: سید میلاد احمدیان، بهزاد نوروزی، مهدی چاه‌کوتاه‌زاده، صادق رضایی، محمد نوروزی، سیداحمد حیاط‌منش، حسن خلیلی، داوود شاهواروقی، حمید نوری و جواد رمضانی.

سرمربی: مهدی کریمیان

گل‌ها:

ون پارس: محمد امین کاویانی (دقیقه ۲۵)

نیمه اول: در نیمه اول از ابتدای بازی ون پارس توپ و میدان را در اختیار داشت، دقیقه ۴ یک موقعیت تک به تک برای بازیکن این تیم به وجود آمد که با بدشانسی به بیرون رفت. دقیقه ۲۵ کاویانی گلی را برای ون پارس به ثمر رساند که بعد از آن شاهد اعتراض شدید کادر فنی شاهین بندر عامری بودیم. در ادامه دقایقی بازی به تعادل کشیده شد، اما بازهم این قرمزپوشان ون پارس بودند که بازی را در اختیار گرفتند و موقعیت سازی کردند، بازیکنان تیم شاهین بندرعامری هم قصد داشتند روی ضد حمله به گل برسند. داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود ون پارس تمام شد.

نیمه دوم: عامری بازی مالکانه‌ای در نیمه دوم ارائه داد و موقعیت سازی کردند. در دقیقه ۶۰ بازیکن عامری در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ون پارس قرار گرفت که جودکی توپ را دفع کرد. عامری در نیمه دوم بازی بهتری ارائه داد، اما بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۶۴ و ۶۶ نجفی دو گل برای ون پارس به ثمر رساند. داور پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ون پارس تمام شد.

شرح گل:

دقیقه ۲۵(و ن پارس): محمد امین کاویانی روی یک ضربه آزاد به صورت مستقیم دروازه عامری را باز کرد.

دقیقه ۶۴(و ن پارس): نجفی با دروازه‌بان عامری تک به تک شد و گل دوم ون پارس را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۶(و ن پارس): نجفی، دروازه‌بان عامری را جای گذاشت و قبل از اینکه دفاع این تیم به دروازه برسد ضربه خو درابه گل تبدیل کرد.

کد خبر 576973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.