نخاله‌های ساختمانی سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: نخاله‌های ساختمانی در محله‌ها باعث به خطر انداختن بهداشت محیط و سلامت شهروندان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _یکشنبه، یکم خرداد_ در حاشیه مانور آواربرداری و نخاله‌برداری دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: حسب دستور استاندار مبنی بر پاکسازی و نخاله برداری شهر به ویژه شهرک منظریه و به منظور بهبود سیمای شهر و جلب رضایت شهروندان مانور آوار برداری و نخاله‌برداری توسط ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

وی افزود: عملیات اجرایی نخاله برداری و آوار برداری با استفاده از دستگاه‌های لودر، کامیون، گریدر و … آغاز و پاکسازی و نخاله‌برداری خیابان‌های اصلی و فرعی و همچنین زمین‌های رها شده انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد هدف از اجرای این عملیات را پاکسازی، نظافت معابر و ایجاد محیط سالم و همچنین حفظ بهداشت محیط عنوان کرد و یادآور شد: وجود نخاله‌های ساختمانی در محله‌ها باعث به خطر انداختن بهداشت محیط و سلامت شهروندان می‌شود و همچنین چهره‌ای نامطلوب برای یک محله ایجاد می‌کند.

نجفی ادامه داد: امروز به صورت نمادین عملیات آوار برداری از منظریه آغاز و نخاله‌برداری و پاکسازی دیگر محلات طبق اولویت‌بندی انجام خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا جهت حفظ بهداشت و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها و همچنین حفظ چهره بصری شهر از ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی در خیابان‌ها و زمین‌های رها شده جلوگیری کنند.

کد خبر 576966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.