تصویب طرح تعیین مهلت پرداخت فیش‌های عوارض ساختمانی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دو فوریت طرح تعیین مهلت پرداخت فیش‌های عوارض ساختمانی تصویب و در مورد جزئیات آن پیشنهادهایی ارجاع داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه اول خردادماه_ در شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص لایحه تعیین مهلت پرداخت فیش‌های عوارض ساختمانی صادر شده که در هفته پایانی اسفند ماه ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفته بود، اظهار کرد: دو فوریت این طرح تصویب شده و حالا در مورد جزئیات آن پیشنهادهایی ارجاع داده شده است، یک پیشنهاد این بود که تا ۱۸ تیر ماه زمان پرداخت عوارض تمدید شود و پیشنهاد منطقی‌تر مهلت پرداخت تا پایان خردادماه است.

وی ادامه داد: پیشنهاد «پرداخت یک جای عوارض» نیز مورد پذیرش نیست، چرا که مردم می‌توانند طبق قانون نسبت به تقسیط عوارض اقدام و زمانی که بخواهند نقدی و به صورت یک‌جا پرداخت کنند، ۲۰ تا ۲۲ درصد تخفیف دریافت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: همچنین پیشنهاد بنده این است که در قالب یک تبصره می‌آوریم به گونه‌ای که به شهردار تهران، اجازه می‌دهیم ۱۵ روز دیگر به صلاحدید خودش این زمان را تمدید کند و نیازی به مصوبه جداگانه نداشته باشد.

به گزارش ایمنا، در نهایت پیشنهادات مطرح شده با اکثریت آرا به تصویب رسید.

کد خبر 576936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.