سارق موبایل وزیر ورزش بازداشت شد

جانشین رئیس پلیس تهران از بازداشت سارق تلفن‌همراه وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: این سارق به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حمید هداوند با اشاره به بازداشت سارق تلفن‌همراه وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم نادر طالب‌زاده در تاریخ یازدهم اردیبهشت‌ماه، تلفن‌همراه وزیر ورزش سرقت شد.

وی با اشاره به بازداشت سارق در تاریخ بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه، تصریح کرد: سارق مذکور در اختیار مأموران پلیس قرار دارد و تاکنون به ۲۰ فقره سرقت تلفن‌همراه اعتراف کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بیشتر سرقت‌های صورت گرفته توسط این متهم در مترو صورت می‌گرفت و وی اصلاً شناختی نسبت به وزیر ورزش نداشته است. سارق مذکور بیشتر میان ازدحام جمعیت، به عنوان مثال در بهشت زهرا (ع) اقدام به سرقت می‌کرد.

به گزارش ایمنا، وزیر ورزش برای تشییع مرحوم نادر طالب‌زاده در مراسم تشییع وی از مقابل سازمان صداوسیما حضور پیدا کرده است و گوشی تلفن همراه او توسط سارقان ناشناس، سرقت شد. دزدیدن گوشی موبایل یکی از وزیران کشور آن هم در مراسم ختم، موضوعی بوده که تعجب همه را برانگیخته است.

کد خبر 576914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.