۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
سبزپوشی بازار رمز ارزها

بیت کوین با رشد ۰.۵ درصدی مجدد پشت سطح ۳۰ هزار دلار قرار گرفته است و به دنبال رشد خود کلیت بازار را نیز سبزپوش کرد، پیش بینی می‌شود در صورتی که بتواند از سطح مقاومتی عبور کند روند صعودی تداوم داشته باشد، اتریوم و رمز ارز صرافی بایننس نیز به ترتیب رشد سه دهم و سه درصدی را امروز به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها نوسان‌هایی را در ساعات گذشته پشت‌سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین (BTC): ۲۹ هزار و ۳۹۴ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۹۷۳ دلار

تغییرات: رشد ۰.۳۸ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۱۴ دلار و ۵۹ سنت

تغییرات: رشد ۳.۵۶ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۱۲ دلار

تغییرات: رشد ۳.۶۸ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۲۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۸۶ درصدی

سولانا (SOL): ۵۰ دلار و ۳۹ سنت

تغییرات: رشد ۱.۴۹ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۹ دلار و ۷۷ سنت

تغییرات: رشد ۲۹.۷۵ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۷۴۲ دلار

تغییرات: رشد ۳.۸۱ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۴۳ دلار

تغییرات: رشد ۰.۲۷ درصدی

پولکادات (DOT): ۱۰ دلار و ۹ سنت

تغییرات: رشد ۳.۷۹ درصدی

وضعیت تکنیکالی بیت کوین

سبزپوشی بازار رمز ارزها

حمایت: ۲۶ و ۲۰ هزار دلار.

مقاومت: ۳۰، ۳۵ و ۳۷ هزار دلار.

پیش بینی: پیش بینی رفتار نوسانی بیت کوین حول محدوده سی هزار دلار را خواهیم داشت تا زمانی که یک روندی در جهت نزولی یا صعودی شکل بگیرد، درحال حاضر سناریو روند نزولی به دلیل قرارگیری در زیر سطح ۳۰ هزار دلار قوی‌تر است.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

سبزپوشی بازار رمز ارزها

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها: یک هزار و ۲۴۷ میلیارد دلار

سبزپوشی بازار رمز ارزها

شاخص ترس و طمع بیت کوین: ۱۴ واحد.

سبزپوشی بازار رمز ارزها

اخبار بازار رمزارزها

ویتالیک بوترین: مدتی است دیگر میلیاردر نیستم

ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، در توئیتر خود گفت که دیگر یک میلیاردر حوزه ارزهای دیجیتال نیست. بوترین یک کیف پول دیجیتال دارد که موجودی اتریوم آن در ماه نوامبر (آبان) تقریباً ۱.۵ میلیارد دلار ارزش داشت. با این حال، به‌دنبال کاهش حدوداً ۵۵ درصدی ارزش اتریوم از آن زمان تاکنون، بوترین دیگر جزو میلیاردرهای این صنعت محسوب نمی‌شود. علاوه بر این، بوترین مبالغ زیادی را به خیریه‌ها اهدا می‌کند و اخیراً نیز یک میلیون دلار اتریوم به بنیاد خیریهٔ دوج کوین اهدا کرده است.

تحقیقات تازه: بیش از سه‌چهارم آمریکایی‌ها به‌خاطر تورم و افزایش قیمت‌ها دچار اضطراب هستند

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ۸۷ درصد از شهروندان آمریکا به‌خاطر تورم، افزایش قیمت کالاها و هزینه خدمات روزمره دچار اضطراب شده‌اند. نظرسنجی انجمن روان‌شناسی آمریکا (APA) نشان‌دهنده نگرانی‌های شهروندان این کشور و اضطراب آنها از موضوعات مختلفی مانند حمله روسیه به اوکراین، بی‌اعتمادی فراگیر در سراسر جهان، مشکلات مربوط به تأمین منابع و افزایش قیمت‌هاست. حدود ۸۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از افزایش قیمت‌ها و تورم دچار اضطراب شده‌اند و پس از آن مشکلات مربوط به تأمین منابع با ۸۱ درصد، دومین دلیل عمده نگرانی آنهاست.

دوج کوین دوباره به توکن محبوب نهنگ‌های شبکه بایننس تبدیل شد

بر اساس داده‌های درون‌زنجیره‌ای از کیف پول نهنگ‌های برتر شبکه بایننس اسمارت چین، دوج کوین دوباره به توکن محبوب آنها تبدیل شده و بیشترین میزان خرید را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر نهنگ‌های شبکه بایننس دارای بیش از ۲۷.۴۳ میلیون دلار دوج کوین هستند که ۱.۹۴ درصد از سبد سرمایه‌گذاری آنها را تشکیل می‌دهد. در فهرست برترین ارزهای دیجیتال خریداری‌شده توسط نهنگ‌های بایننس، نام توکن‌هایی مانند بیبی دوج، اتریوم، بایننس کوین و حتی بیت کوین نیز به چشم می‌خورد.

اندریسن هوروویتز یک صندوق ۶۰۰ میلیون دلاری متمرکز بر بازی‌های وب ۳ و متاورس راه‌اندازی می‌کند

اندریسن هوروویتز (Andreessen Horowitz)، شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر ارزهای دیجیتال اعلام کرده است که با راه‌اندازی یک صندوق جدید، به دنبال سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون دلار در صنعت بازی بخش‌های وب ۳ و متاورس است. این صندوق که گفته می‌شود به دنبال ساختن آینده صنعت بازی است؛ با هدف حمایت از چندین استارتاپ و پروژه در زمینه‌های مختلف از جمله استودیوهای ساخت بازی، رابطه این صنعت با بازیکنان و ایجاد زیرساخت راه‌اندازی شده است. این صندوق ۶۰۰ میلیون دلاری گیمز فاند وان (Games Fund One) نام‌گذاری شده است. گفتنی است که این اقدام جدید اندریسن هوروویتز در راستای تکمیل سرمایه‌گذاری‌های پرشمار قبلی این شرکت در صنعت بازی است.

مدیرعامل بایننس: انتشار بیشتر توکن‌های لونا تنها وضعیت کنونی را بدتر می‌کند

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در یک پست وبلاگی نوشت اتفاقی که برای اکوسیستم ترا، توکن لونا و استیبل کوین UST رخ داد؛ یک حادثه تأسف‌بار بود که بر بسیاری از افراد تأثیر گذاشت. او به درس‌های سقوط ترا اشاره کرد و گفت: «از نظر تئوری، وقتی از طریق یک دارایی متفاوت به‌عنوان وثیقه، به یک دارایی دیگر متصل می‌شوید؛ همیشه این شانس وجود دارد که ارزش وثیقه و دارایی از هم جدا شوند. حتی اگر وثیقه شما ۱۰ برابر کل ارزش دارایی متصل باشد، باز هم ممکن است که دارایی وثیقه ۱۰ برابر سقوط کند.او همچنین افزود احمقانه‌ترین تصمیمی که یک پروژه می‌تواند اتخاذ کند؛ این است که فکر کند صدور هر چه بیشتر یک دارایی، می‌تواند ارزش کل آن را افزایش دهد. ژائو همچنین توضیح داده که انتشار توکن‌های لونا بیشتر تنها وضعیت بحرانی کنونی را تشدید می‌کند، زیرا این راهکار فقط ارزش دارایی هولدرهای کنونی این توکن را کاهش می‌دهد.

هزاران رستوران در سراسر جهان شیبا اینو و دوج کوین را به‌عنوان ابزار پرداخت می‌پذیرند

شرکت ارائه‌دهنده نرم‌افزار جهانی رستوران‌ها و ارائه‌دهنده راهکارهای پرداخت لاوو (Lavu) با شرکت پرداخت فین‌تک وریفون (Verifone) قرار است به هزاران رستوران در ۶۵ کشور اجازه دهد تا چند ارز دیجیتال را به‌عنوان روش پرداخت بپذیرند. این ارزهای دیجیتال پذیرفته شده، شامل میم کوین‌های دوج کوین و شیبا اینو در کنار ارزهای دیجیتال اصلی بازار مانند بیت کوین، اتریوم و چند ارز دیجیتال و استیبل کوین دیگر هستند. طبق گزارش‌ها، این همکاری متقابل میان لاوو و وریفون قرار است سیستم نرم‌افزاری هر ۲ شرکت را یکپارچه کند تا امکان پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال در هزاران رستوران در سراسر جهان را امکان‌پذیر کند.

تیم درپر همچنان با وجود سقوط اخیر همچنان به بیت کوین خوش‌بین است

تیم درپر، سرمایه‌دار خطرپذیر معروفی که به دلیل سرمایه‌گذاری زودهنگامش در بیت کوین معروف است، در گفت‌وگو با سی‌ان‌بی‌سی اظهار داشت که با وجود سقوط این ارز دیجیتال، همچنان به آن خوش‌بین است. درپر معتقد است که همبستگی بیت کوین و سهام غول‌های فناوری از میان خواهد رفت و گفت: «من هنوز هم به بیت کوین علاقه‌مند هستم، زیرا یک محافظ عالی در برابر تورم است و با خروج دلالان از بازار، بیت کوین هم از سهام شرکت‌های فناوری فاصله می‌گیرد. معتقدم تا زمانی که نرخ بهره بالا می‌رود، ارزش سهام شرکت‌های فناوری کاهش پیدا خواهند کرد.

او همچنین می‌گوید که ارزش بیت کوین به‌عنوان دارایی محافظ در برابر تورم، تنها در بلندمدت خود را نشان می‌دهد. درپر معتقد است که علاوه بر این، بیت کوین یک پناهگاه امن در برابر حکمرانی بد و مقررات بیش‌ازحد است.

شبکه اتریوم تاکنون بیش از ۲.۳ میلیون اتر سوزانده است

از حدود ۲۸۸ روز پیش که توسعه‌دهندگان اتریوم ارتقا EIP-۱۵۵۹ را پیاده‌سازی کردند، بیش از ۲.۳ میلیون توکن اتر سوزانده شده است. داده‌ها نشان می‌دهد که از زمان آغاز پروسه سوزاندن اتریوم تاکنون، بیش از ۲.۳۵ میلیون اتر به ارزش ۸.۱ میلیارد دلار برای همیشه از بین رفته است. در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲,۳۹۶ اتریوم به ارزش ۴.۶۳ میلیون دلار سوزانده شده است. گفتنی است که رکورد سوزاندن اتر در یک روز، متعلق به روز یکم ماه مه (۱۱ اردیبهشت) است که ۷۱,۷۱۸ اتریوم با ارزشی بالغ بر ۱۳۸.۷۸ میلیون دلار از گردش خارج شد. در میان سوزانندگان اتر نیز بازار توکن‌های غیرمثلی اوپن‌سی با از گردش خارج کردن ۲۲۹,۹۲۵ توکن در رتبه نخست قرار دارد و یونی‌سواپ نیز در رتبه دوم است.

توصیه مدیرعامل صرافی بایننس به تنوع در سرمایه‌گذاری

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، امروز در شبکه اجتماعی ردیت درباره موضوعات مختلف از جمله سرمایه‌گذاری با کاربران گفتگو کرد. ژائو به‌عنوان توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری گفت: «من سرمایه‌گذار باهوشی نیستم. در سرمایه‌گذاری تنوع ندارم. اغلب به افراد توصیه می‌کنم در سرمایه‌گذاری تنوع داشته باشند، اما کل سرمایه خودم در ارزهای دیجیتال و در بیت کوین و BNB است.

نقشه بازار

سبزپوشی بازار رمز ارزها

کد خبر 576906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.