پرداخت حقوق کارگران خدمات شهری طبق طرح طبقه‌بندی مشاغل

معاون خدمات شهری شهردار اهواز گفت: بر اساس دستور شهردار اهواز، حق و حقوق کارگران خدمات شهری بر اساس طرح طبقه‌بندی مشاغل به‌طور کامل پرداخت خواهد شد.

علی‌اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه دغدغه معیشتی کارگران همواره مورد توجه شهرداری قرار دارد، اظهار کرد: بر اساس دستور شهردار حق و حقوق کارگران خدمات شهری مبنی بر طرح طبقه‌بندی مشاغل به طور کامل پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم امکانات رفاهی کارگران خدمات شهری شهرداری را مهیا و حق و حقوق آنها به‌طور کامل پرداخت کنیم، افزود: حقوق کارگران در تمام نوبت‌های کاری، شب‌کاری، اضافه‌کاری و افرادی که سختی کار به آنها تعلق می‌گیرد، پرداخت خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز تصریح کرد: هر گونه توافق پیمانکار با کارگر در خصوص پرداخت حق و حقوق در خارج از چارچوب قانون غیرقابل قبول است و متخلف به مراجع ذی‌صلاح معرفی می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت اصول و نظم در خصوص ثبت حضور و غیاب و ساعت کاری کارکنان، گفت: انتظار می‌رود تمام کارکنان خدمات شهری نسبت به رعایت نظم در ثبت ساعات حضور و غیاب خود توجه لازم را داشته باشند تا حقوق آنها کامل محاسبه و پرداخت شود.

اسداللهی گفت: بر اساس اجرای طرح و پرداخت حقوق کارگران، انتظار داریم آنها نیز از تمام توان خود برای انجام بدون نقص وظایف محوله استفاده کنند تا شاهد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم.

کد خبر 576890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.