دومین بمب خبری در PSG پس از تمدید قرارداد امباپه!

لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن پس از یک فصل پرتلاطم در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲، این باشگاه را ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حتماً از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تا سال ۲۰۲۵ با دستمزد و پاداش امضا حیرت انگیز با وجود علاقه رئال مادرید به او خبر دارید.

حالا اما اکثر رسانه‌ها تأیید کردند که پاری سن ژرمن قرار است لئوناردو مدیر ورزشی این باشگاه را پس از تمدید با کیلیان امباپه اخراج کند و انتظار می‌رود در روزهای آینده این خبر به صورت رسمی اعلام شود.

لئوناردو در سه سال گذشته به عنوان مدیر ورزشی پاری سن ژرمن خدمت کرده است و نقش کلیدی در جذب بازیکنان ایفا کرده است زیرا این باشگاه به سلطه خود بر فوتبال فرانسه ادامه داده و در عین حال برای اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز مبارزه کرده است.

قهرمانان لیگ یک فرانسه، در حال برنامه‌ریزی تابستانی با تغییرات عمده هستند، با این حال، لئوناردو در میان کسانی است که پس از یک فصل پرتلاطم در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۱ برای خروج از باشگاه اسمش بارها برده شده است.

اولویت اول پاری سن ژرمن تمدید قرارداد امباپه در میان علاقه‌مندی رئال مادرید به جذب او بود. این بازیکن ۲۳ ساله در سال ۲۰۲۱ برای انتقال به سانتیاگو برنابئو اصرار داشت و شایعات زیادی برای پیوستن او به بلانکوس ها در تابستان امسال به صورت رایگان مطرح شد، اما در نهایت تعهد خود را به پاری سن ژرمن تأیید کرد.

امباپه روز دیروز قرارداد جدیدی را در ورزشگاه پارک دو پرنس امضا کرد که او را تا سال ۲۰۲۵ در باشگاه، نگه می‌دارد اما رسانه‌ها تأیید می‌کنند که لئوناردو هیچ تأثیری در مذاکرات نهایی نداشته است.

گزارش شده است که این زوج همیشه چشم در چشم نبودند و امباپه نمی‌خواست با لئوناردو در اتاق هیئت مدیره رو به رو شود، به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن در مقابل خواسته‌های او سر تعظیم فرود می‌آورد

پاری سن ژرمن قبلاً جایگزینی برای لئوناردو پیدا کرده است و اکثر رسانه‌ها تأیید کردند که لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی سابق لیل و موناکو هفته گذشته در پاریس حضور داشت. کامپوس در موناکو بود که امباپه برای اولین بار وارد تیم بزرگسالان شد و به این باشگاه برای قهرمانی در لیگ ۱ یک فرانسه در فصل ۱۷-۲۰۱۶ کمک کرد.

او متعاقباً نقش مشابهی را در لیل برعهده گرفت، که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر فرانسه شد، اما او اکنون یک مدیر آزاد است و امباپه ظاهراً مشتاق دیدار مجدد با کامپوس در پارک دو پرنس است.

کد خبر 576882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.