حمایت شورای شهر از اقشار آسیب‌پذیر

عضو و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: هزینه ورزش برای عموم مردم بالا رفته است، زیرا زمین‌ها و سالن‌های تاسیس شده توسط شورای شهر به پیمانکارانی داده شده است که برای جبران مبلغ پرداختی خود مبالغ سنگینی از مردم مطالبه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب کاشانی امروز _یکشنبه یکم خردادماه_ در شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: در دوره‌های گذشته هدف شورا این بود که ورزش در اختیار عموم قرار بگیرد و در نتیجه بیش از ۳۰۰ زمین چمن و چندین سالن ورزشی تأسیس شد که به علت همه گیری ویروس کرونا تعطیل بودند.

وی ادامه داد: سیاست شورا حمایت از قشر آسیب پذیر است و این در حالی است که هزینه ورزش بالا رفته است، چون زمین‌ها و سالن‌های تأسیس شده به پیمانکارانی داده شده است که برای جبران مبلغ پرداختی خود مبالغ سنگینی از مردم مطالبه می‌کنند.

عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران افزود: هر هفته برای معتادان متجاهر کلاس‌هایی در سرای محلات برگزار می‌شود، اما در برخی مناطق مانند منطقه ۱۰ اجازه برگزاری جلسات داده نمی‌شود و در پارک نیز نمی‌توانند این جلسات را برگزار کنند، چون با برخورد پلیس مواجه می‌شوند که باید به این موضوع نیز رسیدگی شود.

در ادامه مهدی چمران در پاسخ خاطرنشان کرد: همیشه نرخ‌های شهرداری از نرخ‌های سازمان ورزش کمتر بوده است، اما به تازگی سازمان تعزیرات، شورای چهارم را بابت افزایش یکی از نرخ‌ها، جریمه سنگینی حدود ۲۶ میلیارد تومان کرده است. این درحالی است که این نرخ از نرخ سازمان ورزش کمتر بوده است.

کد خبر 576861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.