تجهیز مجموعه‌های ورزشی دغدغه مدیریت شهری

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان ورزش توانسته از ابتدای سال تاکنون ۱۴ مجموعه ورزشی که در دوره قبل به دلیل رسیدگی نکردن مناسب دچار مشکل شده بود را به روزرسانی و تجهیزات مورد نیاز آنها را تأمین کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی پور امروز _یک‌شنبه یکم خردادماه_ در شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: با وجود اینکه هنوز بودجه سازمان ورزش محقق نشده است، اما این سازمان توانسته از ابتدای سال تاکنون ۱۴ مجموعه ورزشی که در دوره قبل به دلیل عدم رسیدگی مناسب دچار مشکل شده بودند را به روز رسانی و تجهیزات مورد نیاز آنها را تأمین کنند.

وی ادامه داد: در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در تلاش بودیم که شهرداری برای تعیین تکلیف مجموعه‌های ورزشی لایحه‌ای را ارائه دهد که این لایحه با پیگیری‌های کمیته ورزش کمیسیون تقریباً آماده شده و به زودی جهت طرح در صحن شورا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان‌کرد: در ماه مبارک رمضان و هفته سلامت، سازمان ورزش در بین مجموعه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی توانست برنامه‌های مناسبی را به اجرا درآورد که این موضوع قابل تقدیر است.

کد خبر 576848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.