گردوخاک در اصفهان فردا به اوج می‌رسد/کاهش ۲ تا ۳درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و نفوذ غبار ناشی از فعالیت کانون‌های خارجی در روز دوشنبه خبر داد و گفت: این شرایط منجربه کاهش دید و کیفیت هوا در بیشتر مناطق می‌شود و تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

«حجت‌الله علی‌عسگریان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های جوی نشان‌دهنده جوی نسبتاً ناپایدار برای امروز روی استان است و آسمان در بیشتر مناطق به شکل صاف تا کمی ابری، غبار محلی، بعدازظهر گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی از وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و نفوذ غبار ناشی از فعالیت کانون‌های خارجی در روز دوشنبه خبر داد و افزود: این شرایط منجر به کاهش دید و کیفیت هوا در بیشتر مناطق به ویژه شمالی، شرقی و تا اندازه‌ای مرکزی می‌شود، از فردا وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود و این شرایط تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش دو تا سه درجه‌ای بیشینه دمای هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: کمینه دمای هوا سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد همچنین دمای هوای اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۳۰ درجه و در خنک‌ترین ساعت‌ها به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خنک‌ترین نقطه استان اصفهان را بویین‌میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و ادامه داد: گرم‌ترین شهرستان نیز چوپانان با دمای ۳۰ درجه است.

کد خبر 576845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.