عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از پیشرفت ۷۰ درصدی پارکینگ خودروهای سنگین پردیس تا زیرسازی و آسفالت معابر شهر قشم و حمایت از هیئت‌های ورزشی خارک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم..

پیشرفت ۷۰ درصدی پارکینگ خودروهای سنگین پردیس

رضا کارخانه، شهردار پردیس گفت: پیشرفت ساخت طرح بزرگ پارکینگ خودروهای سنگین در شهرستان پردیس به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

برنامه شهرداری قرچک به مناسبت آزادسازی خرمشهر

به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر شهرداری قرچک اقدام به برگزاری سه مسابقه فرهنگی می‌کند.

کاهش بار ترافیکی هشترود

مهدی پور صادق، شهردار هشترود از برنامه شهرداری برای اتمام خیابان‌های نیمه‌کاره این شهر در سال جاری خبر داد و گفت: با بهره برداری از خیابان‌های جدید از بار ترافیکی کاسته می‌شود.

پیشرفت ۸۰ درصدی زیرسازی و آسفالت معابر شهر قشم

میرداد میردادی، شهردار قشم گفت: پروژه زیرسازی و آسفالت معابر شهر قشم از سوی واحد فنی و عمرانی این شهرداری پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال به آسفالت معابر خرمشهر

حمید کارآموزیان، سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال به آسفالت و بهسازی خیابان‌ها و معابر شهری خرمشهر اختصاص یافت.

جذب اعتبارات بازآفرینی؛ حق شهروندان ساوه

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه گفت: جذب اعتبارات بازآفرینی شهری حتی یک کیلوگرم قیر از محل یارانه دولتی حق مردم ساوه است و در گذشته فرصت‌های زیادی برای جذب این اعتبارات از دست رفت که امروز باید جبران شود.

حمایت از هیئت‌های ورزشی خارک

شعیب بحرینی، شهردار خارک گفت: با هدف حمایت از جوانان ورزشکار جزیره خارک، اعتباری برای خرید رینگ کامل به هیئت بوکس این جزیره پرداخت شد.

پیوستن جمعی از تاکسیرانان قزوین به جمع سفیران اهدای عضو

به مناسبت سی‌ویک‌ام اردیبهشت روز اهدای عضو، جمعی از تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی شهرداری قزوین با ثبت نام در سایت رسمی اهدای عضو و دریافت کارت به جمع سفیران اهدای عضو پیوستند.

کد خبر 576687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.