ناپایداری بیت کوین در کانال ۳۰ هزار دلار

در چندین هفته اخیر سطح سی هزار دلار بیت کوین برای همه بازار مشکلاتی را ایجاد کرده است، حال این سطح تبدیل به یک مقاومت قوی شده است که بیت کوین هرچه از این سطح عبور می‌کند بازگشت را تجربه می‌کند. در حال حاضر پیش بینی می‌شود روند بیت کوین همچنان نزولی باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها نوسان‌هایی را در ساعات گذشته پشت‌سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین (BTC): ۲۹ هزار و ۴۲۶ دلار

تغییرات: کاهش ۲.۵۲ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۹۷۳ دلار

تغییرات: کاهش ۲.۱۹ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۰۵ دلار و ۴۱ سنت

تغییرات: کاهش ۰.۷۹ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۱۲ دلار

تغییرات: کاهش ۳.۸۹ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۲۶ دلار

تغییرات: کاهش ۰.۱۰ درصدی

سولانا (SOL): ۵۰ دلار و ۵ سنت

تغییرات: کاهش ۲.۶۱ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۹ دلار و ۶۲ سنت

تغییرات: کاهش ۱.۰۰ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۷۱۶ دلار

تغییرات: کاهش ۲.۷۰ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۷۰ دلار

تغییرات: کاهش ۲.۱۳ درصدی

پولکادات (DOT): ۹ دلار و ۷۸ سنت

تغییرات: کاهش ۰.۹۳ درصدی

وضعیت تکنیکالی بیت کوین

ناپایداری بیت کوین در کانال ۳۰ هزار دلار

حمایت: ۲۶ و ۲۰ هزار دلار.

مقاومت: ۳۰، ۳۵ و ۳۷ هزار دلار.

پیش بینی: در تحلیلی روز گذشته در خصوص ناپایداری بیت کوین بالای محدوده ۳۰ هزار دلار صحبت شد، به علت اینکه امروز این سطح از دست داده شده است پیش بینی می‌شود طی روزهای آینده شاهد افت بیشتر بیت کوین باشیم.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

ناپایداری بیت کوین در کانال ۳۰ هزار دلار

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها: یک هزار و ۲۴۳ میلیارد دلار

ناپایداری بیت کوین در کانال ۳۰ هزار دلار

شاخص ترس و طمع بیت کوین: ۱۳ واحد.

ناپایداری بیت کوین در کانال ۳۰ هزار دلار

اخبار بازار رمزارزها

مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس به دو سال حبس تعلیقی محکوم شد

آرتور هیز، مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس، جمعه به دو سال حبس تعلیقی، شش ماه حبس خانگی با نظارت بر موقعیت مکانی محکوم شد. هیز در ماه فوریه (بهمن ۱۴۰۰) اعتراف کرده بود که عمداً از اجرای برنامه مبارزه با پول‌شویی در صرافی بیتمکس امتناع کرده است. او ۳۰ روز وقت دارد تا تصمیم بگیرد کجای ایالات‌متحده حبس خانگی خود را بگذراند. هیز پس از ۱۴ سال زندگی در آسیا، اخیراً خانه‌ای در میامی خریده، اما ممکن است بخواهد بازداشت خانگی خود را در جای دیگری سپری کند. گفتنی است که هیز پس از گذراندن دوران بازداشت خانگی می‌تواند به سفرهای بین‌المللی هم برود.

فروش ۲۷ میلیون دلار توکن غیرمثلی در کاردانو در آوریل

بنابر اعلام یک حساب کاربری توئیتر، حجم فروش توکن‌های غیرمثلی در شبکه کاردانو در ماه آوریل ۲۷ میلیون دلار بوده است. این مبلغ از فروش ۱۸۲,۴۱۱ توکن غیرمثلی به دست آمده است. بیشترین حجم فروش هم با ۱۱.۵۸ درصد مربوط به پروژه «چیلد کونگز» است. تعداد پروژه‌های توکن‌های غیرمثلی مبتنی بر شبکه کاردانو هم‌اینک حدود ۵,۵۵۰ است.

حمله هکری آنانیموس به بزرگترین بانک روسیه

گروه هکری آنانیموس مدعی شد اسبربانک روسیه را هدف حمله قرار داده و بیش از ۵,۰۰۰ سند بدست آمده از جمله ایمیل‌ها، آدرس‌ها و شماره تلفن‌ها را منتشر کرده است. اسبربانک تاکنون واکنشی به این ادعا نشان نداده است. این گروه هکری بعد از شروع عملیات نظامی در اوکراین اعلام کرد جنگ سایبری را علیه روسیه در دستور کار قرار می‌دهد. آنانیموس تاکنون به وب‌سایت دفتر ریاست‌جمهوری، مجلس دوماً، وزارت دفاع و تلویزیون‌های دولتی روسیه حمله کرده و میلیون‌ها سند هک شده را منتشر کرده است.

افت ۵۰ درصدی قیمت توکن‌های بورد ایپ در ماه مه

براساس داده‌هایی که وب‌سایت تحلیلی «The Block» منتشر کرده است، قیمت توکن‌های غیرمثلی بورد ایپ یات کلاب از ابتدای ماه مه (۱۱ اردیبهشت) تاکنون بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است. کف قیمت هر واحد از این توکن‌های غیرمثلی در روز قبل زیر ۲۰۰,۰۰۰ دلار بود اما بهای هر واحد از این توکن‌ها چندی پیش حدود ۴۰۰,۰۰۰ دلار بود. حجم فروش این توکن‌ها هم در این بازه زمانی ۳۰ درصد افت کرده است. ارزش بازار این مجموعه ۱.۹ میلیون واحد اتریوم معادل ۲.۱۵ میلیارد دلار است.

کوین اولیری: بیت کوین پوششی در برابر تورم ایجاد نمی‌کند

کوین اولیری، تاجر سرشناس کانادایی می‌گوید،: این فرضیه که بیت کوین پوششی در مقابل تورم ایجاد می‌کند، موضوعی «کاملاً نادرست» است. اولیری افزود پیش‌بینی‌ها درباره بیت کوین هیچ‌گاه دقیق نبوده و هیچ فردی نتوانسته شدت نوسان آن را به درستی حدس بزند. البته این تاجر کانادایی اعلام کرد نسبت به آینده ارزهای دیجیتال خوش‌بین است. گفتنی است قیمت بیت کوین از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۷ درصد پایین آمده و با نقطه اوج خود هم تقریباً ۵۸ درصد فاصله دارد.

تگزاس به‌عنوان سیلیکون ولی صنعت ارزهای دیجیتال شناخته شد

زادگاه سنتی همه استارت‌آپ‌های جدید، منطقه سیلیکون ولی در ایالات متحده بود. بسیاری از استارت‌آپ‌های ارزهای دیجیتال هم از آنجا سرچشمه گرفتند، اما زمانی که کار و نگهداری شرکت‌ها در این مکان به‌طور غیرقابل‌تحملی گران شد، ایالت تگزاس توانست استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های از قبل تاسیس‌شده زیادی را به خود جذب کند. به همین خاطر، بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال وارد این ایالت شدند. علاوه بر تگزاس، بسیاری از شرکت‌ها هم به دبی منتقل شدند؛ چراکه در این شهر، همیشه می‌توان ارتباطات مناسب را ایجاد و سرمایه‌گذار پیدا کرد.

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده نگران سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC)، هشدار داده است که بعد از سقوط لونا و UST بسیاری از توکن‌های دیجیتالی شکست خواهند خورد و بسیاری از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال آسیب خواهند دید. او می‌گوید این باعث تضعیف اطمینان و اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار ارزهای دیجیتال می‌شود. او باور دارد که بیشتر ارزهای دیجیتال موجود در بازار اوراق بهادار هستند و از پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال خواسته است به SEC نزدیک شده و در آن ثبت‌نام کنند.

خانواده‌های اروپایی به ارز دیجیتال به چشم ابزاری برای افزایش پس‌انداز نگاه می‌کنند

اخیراً مطالعه‌ای توسط صرافی بیت مکس انجام شده است که نشان می‌دهد، خانواده‌های اروپایی در عین حال که متوجه ریسک‌های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال هستند، به آن به عنوان یک ابزار برای افزایش پس‌انداز نگاه می‌کنند. همچنین در این مطالعه از هر ۵ شرکت کننده ۳ نفر اعلام کردند که رشد ۵۰ درصدی سرمایه گذاری خود را تجربه کرده‌اند.

نقشه بازار

ناپایداری بیت کوین در کانال ۳۰ هزار دلار

کد خبر 576667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.