استفاده از ظرفیت میز محلات برای احیای بافت فرسوده

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهر برای مردم و دیدگاه‌های آنها جایگاه ویژه‌ای دیده شده است، گفت: از ظرفیت میز محلات در راستای احیای بافت فرسوده و ارتقای کیفیت محلات استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر امروز _شنبه، سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در نشست تخصصی «محرومیت‌زدایی محلات با رویکرد بازآفرینی شهری»، اظهار کرد: در این نوع جلسات شکاف بزرگ بین شهرداری، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیرندگان حوزه شهری بسیار زیاد هستند و شهرداری تنها متولی اجرا است، افزود: در خیابان میرزا طاهر شرق به غرب آرامگاه یکی از بزرگان تاریخی اصفهان قرار دارد که احیا و بازسازی آن از سوی انجام شد، در صورتی که در طرح تفصیلی کاربری آن مسکونی تعریف شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری در ارتباط با بسیاری از موارد تصمیم گیرنده نیست، تصریح کرد: بسیاری از بازآفرینی‌های محلات شهری همچون محله جلفا، حمام علی‌قلی آقا و عصارخانه شاهی انجام شده است که اگر شهرداری پیش‌قدم نمی‌شد، بازآفرینی شهری و محلی با این نیت به سرانجام نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهر برای مردم و دیدگاه‌های آنها جایگاه ویژه‌ای دیده شده است، خاطرنشان کرد: از ظرفیت میز محلات در احیای بافت فرسوده و ارتقای کیفیت محلات استفاده شده است.

کد خبر 576656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.