ناخدا صمدی: کتاب‌های تاریخ جنگ، برای جوانان اهمیت دارد

تکاور نیروی دریایی ارتش ایران گفت: کتاب‌هایی که جنگ را تشریح کردند برای جوانان بسیار مهم است، آن‌ها باید بدانند پیشینیان در جبهه جنگ نابرابر عراق با ایران، چه کردند.

ناخدا یکم هوشنگ صمدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز از غرفه‌های نمایشگاه کتاب بازدید کردیم که بیشترین هدف ما بازدید از غرفه دانشکده افسری، دافوس ارتش، نیروی دریایی، زمینی، هوایی و امیرکبیر بود.

وی ادامه داد: در مجموع نمایشگاه کتاب برای افرادی که به دنبال دانش از حوزه‌های مختلف علم و صنعت هستند، مفید است. خوشبختانه این نمایشگاه تجهیز شده و رفت و آمد آسان است امیدوارم این نمایشگاه‌ها در راستای بالا بردن سطح علمی جوانان کشور باشد.

تکاور نیروی دریایی ارتش ایران تصریح کرد: کتاب‌هایی که جنگ را تشریح کردند برای جوانان بسیار مهم است، آن‌ها باید بدانند پیشینیان در جبهه جنگ نابرابر عراق با ایران چه کردند.

وی اضافه کرد: صحبت‌هایی از جمله غافلگیری ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوایل جنگ مطرح است که در این کتاب‌ها نشان می‌دهد چنین چیزی نیست و آنچه در این کتاب‌ها نشان می‌دهد ۲۳ شهریور ۵۹ ناخدا مدنی‌نژاد، جانشین نیروی دریایی ارتش به بوشهر آمده و قرارگاه مقدم جنگ را تأسیس کرده ست.

کد خبر 576653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.