سقف متحرک برای سالن های ورزشی

سیستم‌های سقف متحرک به شما اجازه می‌دهند تا سقف سالن های ورزشی با فشردن یک دکمه باز و بسته شوند، به این معنی که می‌توان از این سیستم در تمام طول سال ، صرف نظر از هرگونه آب و هوا استفاده کرد.

مجموعه ما در صنعت سقف متحرک از تولیدکنندگان پیشرو در این حرفه با تغییرات روز معماری به طور مداوم در حال به روز رسانی ایده‌ها و طرح‌های خود می‌باشد.

تیم کارشناسان ما قادر به طراحی، برنامه‌ریزی، نصب و نگهداری سقف متحرک شما، با توجه به سازه و یراق آلات با کیفیت به شما این اطمینان را می‌دهند که با خیالی آسوده با فشار دادن یک دکمه از باز و بسته شدن سقف خود بهره کافی را ببرید.

آدرس و تلفن یکی از بهترین تولید کننده‌های سقف‌های متحرک برقی در ایران

  • ۰۹۱۳۲۱۶۹۱۰۴
  • ۰۳۱۳۳۶۵۳۲۷۲
  • اصفهان، خیابان کهندژ، روبه روی پمپ بنزین طلوع فجر، کوچه گلخانه ۸۸، فرعی ۱

لازم به ذکر است که مجموعه ما از اول فرآیند پشتیبانی کرده و شما می‌توانید به ما تکیه کنید تا راه حلی نوآورانه، عملی و باکیفیت در سالن‌های ورزشی به شما ارائه دهیم.

مجموعه ما طیف وسیعی از انواع سقف‌های متحرک را متناسب با نیازهای ساختاری شما ارائه می‌دهد، از قبیل این نوع سقف‌ها می‌توان برای اماکن دولتی، تفریحی ورزشی، تجاری آموزشی و استخرهای شخصی اشاره کرد، که در این صنعت با ۵۰ سال سابقه‌ی اجرا در کشور ایران در این حرفه با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم.

اگر صاحب خانه، هتل، فروشگاه، مجموعه تفریحی ورزشی، رستوران، کافه، مجموعه‌های درمانی هستید، ما مجموعه‌ای از محصولات سقف جمع شونده را عرضه می‌کنیم که می‌تواند راه حلی برای محافظت از شما در برابر باران و ایجاد سایه در زیر نور خورشید را به شما ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

مجموعه سقف متحرک موسوی سیستم سقف جمع شونده ایده‌آلی برای استفاده در حیاط‌ها آلاچیق,، رستوران‌ها، اماکن دولتی تجاری، تفریحی ورزشی است که شما را در برابر تابش نور خورشید و باد و باران محافظت می‌کند.

این مقاله با بررسی سازه‌های سقف متحرک در مقیاس کوچک تا متوسط که پوششی برای ساختمان‌ها محسوب می‌شود، به ارائه یک سیستم سقف جمع‌شونده صلب مبتکرانه با استفاده از قاب‌های فضایی برای فضای یک ساختمان می‌پردازد. سقف متحرک پیشنهادی کاربردی برای ساختمان‌ها، مکان‌های ورزشی تفریحی، رستوران‌ها و..... را در تمام طول سال گسترش می‌دهد و همچنین به زیبایی و عملکرد آن نیز می‌افزاید. یکی از مزیت‌های اصلی این طرح که آن را به عنوان جایگزین مناسبی برای این ساختمان تبدیل می‌کند، نحوه جمع شدن سقف در قسمت‌های مختلف به صورت جداگانه در فرآیند استقرار منظم و پتانسیل آن در استفاده در مراحل مختلف فرآیند استقرار است. سیستم متحرک سقف بر روی ریل و قرقره‌ها در چهار گوشه پانل ها قرار می‌گیرند که از پانل های سفت و سختی تشکیل شده‌اند که روی یکدیگر می‌لغزند. یک نیروی محرک به اولین پانل هر ماژول اعمال می‌شود و در نتیجه باعث می‌شود پانل های دیگر در سراسر مسیر مرتبط حرکت کنند.

سقف متحرک برای سالن های ورزشی

توضیحات سقف متحرک برای سالن‌های ورزشی

در هر شرایط آب و هوایی از فضاهای عمومی مانند استخر استفاده کنید. سقف‌های متحرک با هر پوششی راه حلی عالی در اینجا ارائه می‌دهند. از فضاها همیشه می‌توان به طور مؤثر استفاده کرد. تغییرات ناگهانی آب و هوا نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند و سرگرمی و شنا کردن در استخر حتی در باران نیز ادامه دارد. با در نظر گرفتن ویژگی‌های مناسب شیشه در سیستم سقف، می‌توان از ایجاد گرمای شدید در هنگام بسته شدن سقف بدون کاهش میزان نور ورودی جلوگیری کرد. البته نا گفته نماند که بهترین متریال برای جلوگیری از جلبک زدن آب استخر استفاده از متریال پلی کربنات و ساندویچ پانل است و استفاده از شیشه جنبه تزئینی دارد و عموماً استخرهای خصوصی از متریال شیشه استفاده می‌کنند.

کنترل‌ها برای سقف متحرک برای سالن‌های ورزشی

بخش‌های جداگانه سقف به صورت الکترونیکی برای باز و بسته کردن سقف کار می‌کنند. هنگامی که بسته می‌شود، به طور کامل پوشش آب بندو هوا بند است که از ورود باران و برف نیز جلوگیری می‌شود و این در حالی است که فضای داخل استخر راحت و به دور از هر گونه ورود باران و اجسام خارجی است. سقف با فشار یک دکمه یا به طور خودکار با استفاده از سنسورها کنترل می‌شود. سیستم تهویه مطبوع و تهویه در کنترل‌ها یکپارچه شده است. سقف را می‌توان در صورت قطع برق به صورت مکانیکی جابجا و باز و بسته کرد.

تا به امروز سقف‌های متحرکی را طراحی و نصب کرده که تمام عرض عرشه را با دهانه‌های بزرگ پوشش می‌دهد. کل سقف جمع شونده به چند عنصر تقسیم می‌شود. سیستم متحرک سقف اینگونه است که بنا به کاربری و نوع ساخت هر پنل یک یا دو ماژول به صورت ثابت و چند ماژول به صورت متحرک اجرا می‌شود. هدف در برنامه ریزی سقف، ایجاد سبک ترین و ساده‌ترین ساختار ممکن بدون مهاربندها و تکیه گاه‌های اضافی بوده و کل ساختار قاب از آهن مقاوم ساخته شده است که امکان مقاومت ۱۰۰% را در مقایسه با سازه آلومینیوم فراهم می‌کند. از جمله مزایای استفاده از متحرک بودن سقف می‌توان به این مورد اشاره کرد که سقف را می‌توان در هر موقعیت میانی دلخواه متوقف کرد. بخش‌های سقف به طور دائم توسط یک تسمه دندانه دار متصل می‌شوند. سرعت باز و بسته شدن سقف بسیار کوتاه است و این اجازه را می‌دهد تا سقف مدت زمان کمی برای باز و بسته شدن صرف کند. سقف از راه دور کنترل می‌شود.

سقف‌های استخر با پوشش ساندویچ پانل عموماً اجرا می‌شوند که برای مجموعه‌های تفریحی ورزشی بهترین گزینه و به صرفه نیز می‌باشد. از ساندویچ پانل ها به دلیل کاربرد و مقاومت بالا دربرابر ضربه و نیز عایق مناسب در اماکن ورزشی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل، سقف‌های متحرک با پوشش ساندویچ پانل برای مناطقی مانند استخرهای مجموعه ورزشی و یا اماکن دولتی گزینه مناسبی هستند. علاوه بر این به دلیل محدودیت ورود نور در استخرها و جلوگیری از جلبک زدن آب استخر نسبت به تمامی پوشش‌های موجود در بازار بهترین گزینه می‌باشد که نور را از خود عبور نمی‌دهد.

سقف متحرک سالن ورزشی (شهدای نمونه کرد آباد – اصفهان)

کد خبر 576644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.