۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
برنامه‌های روز شهرکرد

معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرکرد، برنامه‌های روز شهرکرد را تشریح کرد.

اکبر ایازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای روز شهرکرد نخستین اقدام برگزاری فراخوان ایده‌های شهروندی بود تا از نظر مردم برای برگزاری برنامه‌های مختلف استفاده شود.
وی افزود: دو ویژه نامه برای شهرکرد تولید شده که ویژه نامه " دهکرد نامه " شامل پیشینه تاریخی شهرکرد، مفاخر، مزارع، دشت شهرکرد و بخشی از فرهنگ دهکرد است؛ ویژه نامه دوم تحت عنوان "آرنگ" است که معرفی اجمالی از شهرکرد از زبان محققان و پژوهشگران شهرکردی است.

معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: در مجموعه فرهنگسرای شهرکرد هم چندین کلیپ و پادکست معرفی شهرکرد از زبان مجموعه مدیریت شهری و اساتید شهر در زمینه تحقیق و پژوهش پیرامون شهرکرد شناسی انجام شد.

ایازی اجرای مانور امدادونجات توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در روز شهرکرد، توزیع گل و گیاه رایگان توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، خدمات رایگان اتوبوس‌های شهری، رونمایی از طرح یادبود روز شهرکرد در شهرداری، رونمایی از کتاب چالش‌تر دیار ماندگار، اجرای پنج بنر پازلی در شهرکرد، هماهنگی با حوزه هنری برای استفاده عموم مردم از بلیط نیم بها در سینما بهمن شهرکرد، هماهنگی با اداره کل میراث فرهنگی برای استفاده رایگان عموم از موزه باستان‌شناسی شناسی شهرکرد و قلعه چالش‌تهران از دیگر برنامه‌های روز شهرکرد برشمرد.

وی برپایی نمایشگاه خوشنویسی در محل شهرداری، مسابقه تحت عنوان فراخوان عکس "دهکرد دیروز" که با همکاری چند سازمان عکس‌هایی از دهکرد به دست ما رسید، پخش فاخر موسیقی دهکردی در صدا و سیما، توزیع اقلام فرهنگی به میهمانان ویژه برنامه‌ها، اهتزاز تمامی پرچم‌های سطح شهر نیز با جملاتی همچون "شهرکرد شهر مهربانی" و "شهرکرد شهر ملی نمد" را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد.

به گزارش ایمنا، سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه روز شهرکرد نامگذاری شده است.

کد خبر 576607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.