راه‌اندازی اولین روزبازار تخصصی و موضوعی در مشهد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: به‌زودی روزبازار تخصصی مشهد با موضوع عفاف‌ و حجاب به عنوان اولین روز بازار تخصصی و موضوعی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد مشیری با اشاره به راه‌اندازی بازارهای تخصصی و موضوعی در مشهد، اظهار کرد: این بازارها علاوه بر تأثیر بر ابعاد اقتصادی، اثرهای مثبت فرهنگی و اجتماعی و توسعه اقتصاد مردمی را نیز به همراه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اقتصاد پایدار از محله‌های شهری شکل می‌گیرد، ادامه داد: باید اقتصاد پایدار در حوزه شهری از محله‌ها شکل گیرد و مبتنی بر مدل اقتصاد اکولوژیک پایه‌گذاری شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی‌مشاغل‌شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد تصریح کرد: در همین راستا این سازمان قصد دارد تا پایان شش ماهه نخست سال جاری، نسبت به راه‌اندازی بازارهای متعدد موقت، تخصصی و موضوعی مبتنی بر خوشه‌های کسب‌وکار محصول‌محور اقدام کند.

وی اظهار امیدواری کرد: رشد ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی در محلات را از این طریق با ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و توسعه اقتصاد خرد مردمی در مقیاس محلات شاهد باشیم.

مشیری در خصوص راه‌اندازی بازار تخصصی عفاف و حجاب در مشهد، اظهار کرد: به‌زودی روزبازار تخصصی با موضوع عفاف و حجاب به عنوان اولین روز بازار تخصصی و موضوعی در مشهد راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 576606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.