۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
عبور راه قهرمانی لیورپول از جرارد

تیم لیورپول برای قهرمان‌شدن در لیگ برتر به اسطوره سابق خود امید زیادی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از «گل» سرنوشت قهرمانی لیگ برتر انگلستان با رقابت جذاب بین دو تیم لیورپول و منچسترسیتی به هفته‌های آخر کشیده شد؛ تاآنجا که همه چیز به عملکرد «جرارد» اسطوره سابق لیورپول بازمی‌گردد تا شاگردان کلوپ را به قهرمانی برساند.

پس از اینکه لیورپول سه امتیاز در ساوتهمپتون به دست آورد تا به کسب عنوان قهرمانی در روز پایانی امیدوار باشد، هواداران قرمزپوشان آنفیلد امیدوار هستند تا نتیجه دلخواه آن‌ها در سمت دیگر مسابقات و در بازی بین دو تیم منچسترسیتی و استون ویلا رقم بخورد.

«استیون جرارد» اسطوره باشگاه لیورپول که بسیاری او را با اشتباه مهلکش که باعث گرفته شدن قهرمانی لیگ از لیورپول شد، به یاد می‌آورند. حالا او فرصت دارد تا در قامت سرمربی به تیم محبوبش برای کسب جام کمک کند. در صورت پیروزی استون ویلا در بازی برابر سیتی، کلوپ می‌تواند با پیروزی در مسابقه پایانی خود یک بار دیگر تیمش را به قهرمانی انگلیس برساند.

با این حال تقریباً هیچ‌کس به جز هواداران لیورپول باور ندارد که روز یکشنبه تغییر غیرمنتظره‌ای در جدول لیگ رخ دهد و همه پیش‌بینی می‌کنند که در نهایت منچسترسیتی خود را به چهارمین عنوان قهرمانی لیگ برتر در پنج سال اخیر برساند. استون ویلا به‌طورکلی در فرم خوبی قرار ندارد و گواردیولا نیز تیمش را به بهترین شکل در بازی‌های لیگ برتر هدایت کرده است تا حالا نیز امید زیادی به پیروزی برابر ویلا و قهرمانی داشته باشند.

تیم لیورپول نیز در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. آن‌ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و به قهرمانی در لیگ برتر نیز بسیار امیدوار هستند. شکی وجود ندارد که کلوپ امید زیادی به پیروزی در مسابقه آخر تیمش برابر ولورهمپتون دارد. گرگ‌ها در شش مسابقه اخیر هیچ بردی کسب نکرده‌اند و آمال و آرزوی خاصی برای به پایان رساندن مسابقه پیش روی خود ندارند.

در واقع از زمان خروج آداما ترائوره، همه چیز برای زردپوشان ناامیدکننده شده و این تیم بدون ستاره خود دیگر سرعت کافی برای ضدحمله زدن ندارند.

مشخص نیست در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر چه اتفاقی خواهد افتاد. هم لیورپول و هم سیتی به لغزش تیم دیگر امید دارند و به خوبی می‌دانند که باید وظیفه خود را در آخرین بازی به نحو احسن انجام دهند. برای قهرمانی تیم لیورپول احتمالاً نیاز به یک معجزه باشد اما سیتی تنها باید همان همیشگی خودش باشد تا یک بار دیگر پیروز و سربلند شود.

کد خبر 576598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.