اجرای عملیات بلوار کشاورز شهر خمین

معاون فنی و عمرانی شهردار خمین گفت: عملیات آسفالت بلوار کشاورز شهر خمین با ۴۸۵ تن و ۳۸۰ کیلو آسفالت ۵۹۷۷ مترمربع از بلوار کشاورز آسفالت شد.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یکی از مطالبات به حق شهروندان اجرای آسفالت معابر است، اظهار کرد: شهرداری خمین در اردیبهشت‌ماه سال جاری به منظور رفاه حال شهروندان بهسازی و مناسب‌سازی مناطق کمتر توسعه یافته شهر را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت بلوار کشاورز شهر خمین با ۴۸۵ تن و ۳۸۰ کیلو آسفالت ۵۹۷۷ مترمربع از بلوار کشاورز آسفالت شد، گفت: یک تن و ۱۵۰ کیلو قیر در اجرای آسفالت بلوار کشاورز صرف شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری خمین گفت: آسفالت استفاده در بلوار کشاورز تولید کارخانه آسفالت جدید شهرداری است، این کارخانه یکی از زیرساخت‌های اساسی شهر خمین محسوب می‌شود.

محمدی ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان، یکی از کوچه‌های منتهی به بلوار کشاورز به متراژ ۴۰۰ مترمربع آسفالت نامناسبی داشت که با ۲۸ تن و ۹۴۰ کیلو آسفالت شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان محله بلوار کشاورز بابت اجرای آسفالت بلوار با انتشار پیام در فضای مجازی و نصب بنر از اقدام سرپرست شهرداری و شهرداری خمین قدردانی کردند.

کد خبر 576579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.