بررسی وضعیت تولید آسفالت در شهرداری ساوه

شهردار ساوه گفت: اعتبارات ویژه پیش‌بینی دولت برای شهرداری‌ها حق شهروندان ساوه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیررضا یوسفیان امروز - سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه- در جلسه بررسی وضعیت تولید آسفالت در سازمان عمران شهرداری ساوه با بیان اینکه سازمان عمران بازوی توانمند شهرداری است، اظهار کرد: با وجود بخش‌های مهمی همچون دو کارخانه تولید آسفالت، مجموعه تولید قطعات بتنی و معدن رنگرز در این سازمان لازم است تا بر اساس یک برنامه کاری هدفمند در سال جاری پیش برویم، زیرا در غیر این صورت نیاز شهر و تعهدات انجام شده معطل خواهد ماند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از فرصت‌ها، افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده جهت جذب قیرهای دولتی، کارخانه‌های آسفالت و تأسیسات این سازمان باید آماده و پاسخ‌گوی تولید آسفالت با کیفیت این قیرها باشند تا این حق از شهر گرفته نشود.

شهردار ساوه در خصوص لزوم پیگیری جهت جذب اعتبارات بازآفرینی توسط مدیران این سازمان، تصریح کرد: معتقد هستیم که حتی یک کیلوگرم قیر از محل سوبسیدهای دولتی حق مردم ساوه است که باید از دولت گرفته شود، زیرا در گذشته فرصت‌های زیادی جهت جذب این اعتبارات از دست رفته و باید آن را جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم سرمایه‌های اجتماعی این نظام هستند و موظف هستیم تا به آنها خدمت کنیم و برگزاری این جلسه در روز تعطیل نیز در راستای گره‌گشایی و خدمت به این مردم است.

آغاز فعالیت کارخانه قدیم آسفالت ساوه

سام صالحی، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساوه نیز در این جلسه، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای این سازمان، عملیات تعمیرات اساسی کارخانه قدیم آسفالت به پایان رسید و اکنون این کارخانه به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این کارخانه در هر ساعت حدود ۶۰ تن و در دو شیفت کاری حدود ۶۰۰ تن با در نظر گرفتن کیفیت و ارزیابی زیست‌محیطی، آسفالت تولید می‌کند که تلاش می‌کنیم تا تولید آن را به روزانه یک هزار تن برسانیم و بتوانیم طرح نهضت آسفالت را در شهر عملیاتی کنیم.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساوه اظهار کرد: تعمیرات اساسی کارخانه آسفالت جدید شهرداری که سال ۸۸ مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در حال بررسی است تا با انجام این مهم و تعمیرات اساسی این دو کارخانه آسفالت بتوانیم اقدامی ماندگار را در این سازمان رقم بزنیم.

به گزارش ایمنا، در این جلسه آخرین وضعیت تعمیر اساسی کارخانه‌های آسفالت، کیفیت آسفالت تولیدی، کمبود برخی ماشین‌آلات، پیگیری دریافت سند مالکیت سازمان عمران، وضعیت نیروهای انسانی، موضوع ماده ۸۴ و لزوم پیگیری طرح‌های بازآفرینی جهت جذب اعتبارات توسط شهردار ساوه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 576568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.