سرمایه‌گذاری در کانادا، یکی از راه‌های اخذ پاسپورت این کشور

سرمایه‌گذاری در کشور کانادا یکی از راه‌های بسیار عالی برای مهاجرت به این کشور است. کشور کانادا برای این کار راه‌های متفاوتی را در نظر گرفته است.

کسانی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری را دارند؛ باید با تمام این راه‌ها آشنایی داشته باشند و قبل از هرگونه اقدامی، اطلاعات جامعی درباره روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا به دست بیاورند.

در این مقاله قصد داریم به طور کامل سرمایه‌گذاری در کانادا را مورد بررسی قرار دهیم و مهم‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری را بیان کنیم. پس اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری را دارید؛ تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا

برای دریافت ویزا و اقامت در کشور کانادا از طریق سرمایه‌گذاری، روش‌های مختلفی وجود دارد که در هرکدام از این روش‌ها شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا متفاوت است.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری شرایط و مراحلی دارد که شاید در نگاه اول کمی پیچیده به‌نظر برسد، اما وقتی که با روند آن کمی آشنا می‌شوید متوجه می‌شوید که آن‌طورها هم نیست. از جمله مهم‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سرمایه‌گذاری از طریق خوداشتغالی

یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری در کانادا، خوداشتغالی است. در روش خوداشتغالی برای اینکه افراد بتوانند اقامت دائم کشور کانادا را بگیرند؛ باید امتیازات لازم را کسب کنند که این امتیازات بر اساس سن، مدرک زبان، سابقه تحصیلی، سابقه کاری، مهارت‌ها و… داده می‌شوند.

خوداشتغالی در کشور کانادا به چند دسته متفاوت تقسیم می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به خوداشتغالی فدرال و خوداشتغالی کبک اشاره کرد.

در خوداشتغالی فدرال، افرادی که در زمینه هنری، کشاورزی و ورزشی استعداد و مهارت خاصی دارند؛ می‌توانند برای خوداشتغالی اقدام کنند. اما در خوداشتغالی کبک، تمام افراد متقاضی سنجیده می‌شوند و در نهایت کسانی که امتیازات بیشتری را کسب کرده باشند؛ می‌توانند برای خوداشتغالی اقدام کنند.

سرمایه‌گذاری از طریق خرید بیزینس فعال

سرمایه‌گذاری از طریق خرید بیزینس فعال در کانادا، یک راه بسیار عالی و سریع است که بدون اتلاف وقت می‌توان اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کرد و در کم‌ترین زمان ممکن هم به درآمد رسید. افرادی که قصد خرید بیزینس فعال در کشور کانادا را دارند؛ باید از لحاظ مالی در وضعیت بسیار خوبی باشند و سطح زبان مناسبی هم داشته باشند.

سرمایه‌گذاری از طریق راه‌اندازی بیزینس

راه‌اندازی بیزینس هم از آن دسته مواردی است که افراد با استفاده از آن می‌توانند اقامت دائمی کشور کانادا را بگیرند. افرادی که قصد تأسیس شرکت یا مالکیت ۵۰ درصدی آن را دارند؛ باید سابقه مدیرتی خوبی داشته باشند.

به‌طورکلی سرمایه‌داران خارجی می‌توانند از دو روش مختلف برای تأسیس شرکت استفاده کنند. اولی ایجاد یک تجارت جدید و دومی خرید یک شرکت ثبت شده که افراد می‌توانند باتوجه‌به شرایط خود هرکدام را که دوست داشتند انتخاب کنند.

در کشور کانادا شرکت‌های ثبت شده‌ای وجود دارند که توسط ارائه‌دهنده‌ها تأسیس می‌شوند. زمانی که فرد مشخصی این نوع از شرکت‌ها را خریداری کند؛ مالکیت شرکت، به فرد خریدار منتقل می‌شود و می‌تواند فعالیت خود را آغاز کند. بعد از اینکه فعالیت شرکت زیر نظر خریدار آغاز شد؛ با استفاده از برنامه‌های کارآفرینی می‌تواند اقامت دائم کشور کانادا را اخذ کند.

برای اینکه کسی بتواند در کانادا بیزینس راه‌اندازی کند؛ باید ۱۵۰ هزار دلار برای خرید و ۳۰۰ هزار دلار کانادا تمکن مالی داشته باشد.

سرمایه‌گذاری از طریق راه‌اندازی استارتاپ

یکی از راه‌های بسیار عالی برای اخذ پاسپورت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی استارتاپ است. افرادی که ایده‌های خلاقانه و جدیدی در سر دارند؛ می‌توانند به‌راحتی اقامت کشور کانادا را بگیرند. کافی است که ایده آنها بیزینس پلن را شکل داده و تأییدیه کشور کانادا را بگیرد.

راه‌اندازی استارتاپ علاوه بر اخذ پاسپورت و اقامت در کشور کانادا، مزایای دیگری هم به دنبال دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرمایه زیادی برای این کار نیز نیست.
  • نمره آیلتس حدود ۴ باشد کافی است.
  • اگر سن فرزندان زیر ۲۱ سال باشد؛ می‌توانند به کانادا مهاجرت کنند و به‌صورت رایگان تحصیل کنند.
  • اخذ اقامت برای خانواده
  • حمایت کامل دولت کانادا از استارتاپ
  • اقدام برای ایالت دلخواه

سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک

بسیاری از افراد که تمکن مالی بسیار خوبی دارند؛ علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در کانادا را دارند. اما خرید ملک در کشور کانادا باید از روی اطلاعات کامل باشد. در بسیاری از شهرهای کانادا افراد خارجی بدون محدودیت می‌توانند ملک خریداری کنند و در بعضی از شهرهای دیگر برای آنها محدودیت اعمال شده است.

افرادی که قصد خریداری ملک در کانادا را دارند؛ بهتر است بدانند که با این روش نمی‌توان تابعیت و یا پاسپورت این کشور را تهیه کرد. برای این کار بهتر است روش‌های دیگری امتحان شود.

سرمایه‌گذاری در کانادا، یکی از راه‌های اخذ پاسپورت این کشور

سرمایه‌گذاری از طریق خرید فرانچایز

خرید فرانچایز هم یک روش بسیار عالی برای سرمایه‌گذاری و اخذ پاسپورت کانادا است. بسیاری از افراد نمی‌خواهند که یک کسب‌وکار را از صفر راه‌اندازی کنند و زمان زیادی را هدر دهند. در چنین شرایطی می‌توانند کسب‌وکار کسی را که فرانچایز می‌دهد؛ با استفاده از برند تجاری او راه‌اندازی کنند.

افرادی که خرید فرانچایز را انتخاب می‌کنند؛ درواقع از اعتبار برند فرد دیگری استفاده می‌کنند. پس باید مبلغی بین ۱۵ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار کانادا به‌عنوان حقوق اولیه برای فرانچایز دهنده اختصاص دهند. همچنین بین ۵ تا ۸ درصد از فروش ناخالص کسب‌وکار را هم برای او کنار بگذارند.

افراد در انتخاب فرانچایز باید به موارد زیر توجه کنند.

· علاقه و توانایی خود

· بررسی چندین فرانچایز

· صحبت با صاحبان فرانچایز

· بررسی شهرت برند

· مشورت با وکلای متخصص

سرمایه‌گذاری استانی کانادا

سرمایه‌گذاری استانی کانادا از راه‌های اخذ اقامت در این کشور است. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با کاندید شدن در برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا می‌توانند شانس اقامت خود و خانواده‌شان را در این کشور فراهم کنند. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استانی امتیازات زیادی برای متقاضیان اقامت دائم در این کشور به همراه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرمایه‌گذاری استانی کانادا به لینک https://parsicanada.com/canada-provincial-investor-program/ مراجعه کنید.

سخن نهایی

سرمایه‌گذاری در کانادا یکی از راه‌های اخذ پاسپورت این کشور است که با روش‌های مختلفی می‌توان این کار را انجام داد. در این مقاله به طور کامل سرمایه‌گذاری در کانادا را مورد بررسی قرار دادیم و مناسب‌ترین روش‌ها را بیان کردیم.

قبل از انجام هر کاری باید با متخصصان و وکلای مجرب در این حوزه صحبت کرد و از آنها مشورت‌های لازم را دریافت کرد. وب‌سایت parsicanada.com با سال‌ها تجربه در این حوزه و در اختیار داشتن متخصصان باتجربه می‌تواند به بهترین شکل به افراد کمک کند و مناسب‌ترین گزینه را به آنها پیشنهاد دهد.

همچنین می‌توانید از طریق درگاه‌ای زیر در ارتباط با امور مهاجرت با مشاورین پارسی کانادا در تماس باشید.

پست الکترونیک: info@parsicanada.com

شماره‌های تماس: ۹۱۰۰۳۵۵۸ (۰۲۱) –۹۱۰۰۹۷۰۱ (۰۳۱)

آدرس (دفتر تهران): شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج، تقاطع توحید ۳، پلاک

آدرس (دفتر اصفهان): خیابان آزادی، خیابان سعادت آباد، هولدینگ پارس پندار نهاد

کد خبر 576540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.