به صورت تخصصی مراقبت و زیبایی را بیاموزید

رئیس مرکز آموزش علمی‌کاربردی جامعه اسلامی کارگران اصفهان گفت: تنها مرکز علمی که در استان اصفهان به صورت کاملا تخصصی با محوریت مراقبت و زیبایی در رشته‌های دانشگاهی فعالیت دارد، مرکز آموزش علمی‌کاربردی جامعه اسلامی کارگران اصفهان است.

«عباس تاتایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص رشته مراقبت و زیبایی مرکز آموزش علمی‌کاربردی جامعه اسلامی کارگران اصفهان، اظهار کرد: تنها مرکز علمی که در استان اصفهان به صورت کاملاً تخصصی با تمام امکانات و ابزارهایی که برای گسترش این رشته لازم است از جمله کارگاه‌های مجهز و اساتید با تجربه با محوریت مراقبت زیبایی رشته‌های دانشگاهی دارد، مرکز آموزش علمی‌کاربردی جامعه اسلامی کارگران اصفهان است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به حوزه مراقبت و زیبایی می‌توانند در رشته‌های گریم و پیرایش مردانه در مرکز آموزش علمی‌کاربردی جامعه اسلامی کارگران اصفهان مشغول به تحصیل شوند، تصریح کرد: دانشجویان در رشته گریم می‌توانند تا مقطع کارشناسی تحصیلات خود را ادامه دهند؛ رشته گریم در دو گرایش چهره‌پردازی و ماسک، آرایش و زیبایی دانشجو می‌پذیرد.

رئیس مرکز آموزش علمی‌کاربردی جامعه اسلامی کارگران اصفهان با اشاره به اینکه امسال چهارمین سال است که در رشته آرایش و پیرایش دانشجو پذیرش می‌شود، مطرح کرد: طی این چهار سال حدود ۴۰۰ نفر در این رشته پذیرش شده‌اند و نخستین فارغ‌التحصیلان این رشته سال گذشته وارد بازار کار شدند همچنین پذیرش دانشجو در رشته گریم از سال گذشته آغاز شد.

تاتایی با بیان اینکه دو گرایش در مقطع کاردانی و یک گرایش در مقطع کارشناسی به دانشجویان ارائه می‌شود، اظهار کرد: در دو نوبت مهرماه و بهمن‌ماه برای هر دوره ۷۵ نفر دانشجو پذیرش می‌شود. فراخوان ثبت‌نام نیز هر سال در مردادماه و دی‌ماه منتشر می‌شود که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از مراکز و رشته‌هایی که در دانشگاه‌های علمی کاربردی وجود دارد فرآیند ثبت نام را انجام دهند.

وی درخصوص شرایط ثبت‌نام در رشته‌های مراقبت زیبایی گفت: تحصیل در این رشته به کنکور نیاز ندارد و پذیرش با سوابق تحصیلی انجام می‌شود. معدل مقطع قبلی دانشجو، همخوانی رشته مقطع قبلی با رشته‌ای که قصد تحصیل در آن را دارند و مواردی که در دفترچه ثبت‌نام آورده شده، جزو شرایط ثبت‌نام است. پس از گذر از درگاه سازمان سنجش در مهلت تعیین شده اسامی پذیرفته‌شدگان به مراکز اعلام می‌شود و عملیات پذیرش و ثبت‌نام دانشجو از طریق دانشگاه انجام می‌شود.

کد خبر 576537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.