وزش باد شدید و خیزش گردوخاک تا روز سه‌شنبه در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وزش باد شدید، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی از امروز تا روز سه‌شنبه در اکثر مناطق استان اصفهان و لزوم رعایت موارد ایمنی، خبر داد.

«منصور شیشه‌فروش» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از امروز شنبه تا سه‌شنبه وزش باد نسبتاً شدید، خیزش کانون‌های گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی در بیشتر مناطق قابل مشاهده است؛ همچنین در شمال، شرق و مرکز استان اصفهان، این موارد با شدت بیشتری پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در پی شرایط جوی مذکور احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت، اختلال در تردد خودرویی، آلودگی هوا به علت نفوذ توده‌های گردوخاک وجود دارد، افزود: شهروندان ضمن اجتناب از کوه‌نوردی، اصول ایمنی را در ترددهای جاده‌ای رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: استحکام‌بخشی به سازه‌های موقت ناپایدار و المان‌های شهری، جاده‌ای و تأسیسات کشاورزی در برابر تندباد، رعایت اصول حفاظتی و بهداشتی در برابر گردوخاک، آماده‌باش عوامل امدادی در مناطق تحت تأثیر و ممنوعیت فعالیت‌هایی که منجربه تشدید گردوخاک خواهد شد، باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 576510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.