توزیع یکسان ترافیک با احداث بلوار کشاورز

شهردار نجف‌آباد از تلاش برای تکمیل بلوار کشاورز خبر داد و گفت: هدف از احداث این بلوار، ایجاد مسیر ارتباطی میان کمربندی جنوب و رینگ جنوبی بلوار شهدا است. اجرای این طرح حجم ترافیک بلوار شهیدان حجتی و خیابان شیخ‌بهایی را کاهش می‌دهد و موجب توزیع یکسان ترافیک در شبکه معابر می‌شود.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز یک و دو بلوار کشاورز از کمربندی جنوبی تا خیابان بهارستان با مساحت ۱۲۰ هزار مترمربع با ۸۰ درصد پیشرفت به سرعت در حال تکمیل است.

وی از آغاز عملیات اجرایی فاز سه بلوار کشاورز حدفاصل خیابان بهارستان تا بلوار شهدا به مساحت ۳۰ هزار مترمربع خبر داد و افزود: در فاز چهار این بلوار، خیابان شهدا به خیابان امام خمینی (ره) متصل خواهد شد.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: هدف از احداث این بلوار، ایجاد مسیر ارتباطی میان کمربندی جنوب و رینگ جنوبی بلوار شهدا است. اجرای این طرح حجم ترافیک بلوار شهیدان حجتی و خیابان شیخ‌بهایی را کاهش می‌دهد و موجب توزیع یکسان ترافیک در شبکه معابر می‌شود.

امامی با بیان اینکه در بلوار کشاورز یک میدان در تقاطع بلوار بهارستان و یک چهارراه چراغ‌دار در بلوار شهدا طراحی و اجرا می‌شود، تصریح کرد: این بلوار دارای خط بدنه با مقطع ۵۵ متر است که شامل دو خط تندرو ۱۲ متری، رفیوژ پنج متری و دو باند کندرو هفت متری است.

وی اضافه کرد: طول کل مسیر بلوار کشاورز چهار کیلومتر است که در فاز اول و دوم حدود ۱۷۰۰ متر از بلوار اجرا شده است.

شهردار نجف‌آباد افزود: تقاطع بلوار کشاورز با محور تفریحی بوستان زندگی و با اولویت عبور دوچرخه و عابرپیاده به‌صورت تقاطع چراغ‌دار طراحی شده است. تأمین روشنایی بلوار پس از شکل‌گیری کاربری‌ها و در مراحل بعد انجام می‌شود.

امامی درخصوص مشخصات فنی پروژه احداث بلوار کشاورز، گفت: بلوک‌چینی ۲۸۶۵ مترمکعب، پلاستر ۶۳۰۰ مترمربع، خاکبرداری ۱۰۹ هزار مترمکعب، قالب‌بندی ماهیچه جداول ۱۷۰۰ مترمربع، آرماتوربندی ۳۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم، بتن‌ریزی ۷۰۰ متر مکعب، جدول‌گذاری ۱۰۱۷۰ متری، دال بتنی ۵۵۰ متری و اجرای بیس ۱۵۰۰۰ متر مکعب، از مشخصات این پروژه است.

کد خبر 576504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.