اجرای روزانه ۲ هزار مترمربع لکه‌گیری آسفالت در اهواز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: روزانه دو هزار مترمربع لکه‌گیری آسفالت توسط نیروهای این سازمان انجام می‌شود.

سعید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اهواز دارای دو کارخانه تولید آسفالت است که از چهار سال پیش یکی از آنها از رده خارج شد، با این حال در چند ماه گذشته تلاش کردیم کارخانه آسیب دیده را تعمیر کنیم و به چرخه تولید آسفالت بازگردانیم.

وی افزود: در حال حاضر به صورت میانگین در هر ساعت ۱۶۰ تن آسفالت در سازمان عمران شهرداری اهواز تولید می‌شود و به‌راحتی در یک شیفت کاری میزان تولید آسفالت به ۸۰۰ تن می‌رسد و این میزان تولید برای عملیات لکه‌گیری در اختیار مناطق شهرداری و تیم‌های عملیات آسفالت سازمان عمران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز تصریح کرد: روزانه ۱۲۰ تن آسفالت به مناطق هشت‌گانه شهرداری برای انجام عملیات لکه‌گیری تحویل داده می‌شود و سازمان عمران نیز در کنار آنها در حال اقدام به عملیات لکه‌گیری است و به‌صورت روزانه نزدیک به دو هزار مترمربع عملیات لکه‌گیری انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: با راه‌اندازی مجدد کارخانه دوم، میزان تولید آسفالت به ۱۶۰۰ تن در یک شیفت کاری با تنوع میان دانه، توکا و ویلدر خواهد رسید و این میزان می‌تواند آسفالت سطح شهر را پوشش دهد.

سعیدی اضافه کرد: ذخیره قیر سازمان عمران در حال حاضر بیش از ۱۵۰ تن است و علاوه بر آن به صورت روزانه نزدیک به ۵۰ تن قیر دریافت می‌کند که از آن برای تولید آسفالت استفاده می‌شود.

کد خبر 576461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.