تراکتور و پرسپولیس نیمه تمام باقی‌ماند!/ سنگ‌های تبریز علیه فوتبال

تراکتور و پرسپولیس با پرتاب اشیا از سوی تماشاگران تحت تاثیر قرار گرفت و داور مجبور شد در هفتادمین دقیقه، مسابقه را متوقف کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه _ بیست و نهم اردیبهشت ماه _ در تبریز میهمان تراکتور شده‌اند که این مسابقه در نیمه دوم و در شرایطی که بازی بدون گل مساوی بود، با پرتاب اجسام از سوی طرفداران تبریزی به سمت زمین نیمه تمام باقی ماند.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس

ورزشگاه: یادگار امام، تبریز

تماشاگر: ۵۰ هزار نفر

گل‌ها: -

اخطار:

اخراج: حامد پاکدل (دقیقه ۶۱، از پرسپولیس) - محمد مسلمی‌پور (دقیقه ۶۱، از تراکتور)

تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، محمد آقاجان‌پور، محمد مسلمی‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی، محمد عباس‌زاده

سرمربی: ارطغرل ساغلام

پرسپولیس تهران: حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضائیان، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شیرزد تمیروف، حامد پاکدل

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

داور: مهدوی

شرح بازی:

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند. پرسپولیسی‌ها بیشتر از حریف مالکیت را در اختیار دارند. نیمه نخست سرد و کسل کننده در دقایق باقی مانده دنبال شد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم تحت تأثیر جو متشنج ورزشگاه قرار گرفت. چند دقیقه بعد از شروع مسابقه، برای حدود ۱۲ دقیقه بازی از جریان افتاد چرا که هواداران تراکتوری با پرتاب اشیا اجازه زدن کرنر را به پرسپولیسی‌ها نمی‌دادند. این جو به درون زمین هم کشیده شد و بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند. نهایتاً مهدوی تصمیم گرفت پاکدل از پرسپولیس و مسلمی‌پور از تراکتور را اخراج کند.

آغاز دوباره بازی هم چندی بیشتر طول نکشید و در هفتادمین دقیقه، مهدوی با سوت بازی را به پایان برد و باید منتظر حکم کمیته انضباطی بود.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۷- فرار عالیشاه و تک به تک شدنش با اخباری از زاویه بسته، با هوشمندی این گلر بی‌نتیجه ماند.

نکات ویژه:

* هنگامی که بازیکنان پرسپولیس قصد داشتن برای زدن کرنر به گوشه زمین بروند، با پرتاب اشیا از سوی هواداران تراکتور روبرو شدند تا بازی برای دقایقی متوقف شود.

* در دقیقه ۵۱ بازیکنان دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند. پرتاب اشیا توسط تماشاگران از دلایل آغاز این درگیری بود. امید عالیشاه برخی اجسام پرت شده به زمین را با عصبانیت به سمت سکوها پرت کرد. بعد از این ماجرا بازی برای دقایقی متوقف شده بود.

* بازی بعد از وقفه حدوداً ۱۲ دقیقه‌ای با اخراج یک بازیکن از هر تیم، از سر گرفته شد.

کد خبر 576331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.