بهسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان/ جولان ترس در سرخون

پر بازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری در زمینه پایداری و هوشمندی"، " تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان"، "ضرورت تبدیل اصفهان به قطب شرکت‌های دانش‌بنیان"، " آخرین فرصت برای حمایت از گروه ترانه"، " لزوم نظارت بر درآمدها و هزینه‌های شهرداری اصفهان"، " مجریان قانون با افراد هنجارشکن برخورد جدی و قانونی داشته باشند"، " غرفه ایمنا، نماینده فرهنگ اصفهان در نمایشگاه کتاب است"، " لزوم تدوین الگوی پایش محلات بر اساس نیازها"، " اهمیت برنامه ریزی برای رفع موانع پروژه رینگ چهارم ترافیکی" و " جولان ترس در شهر! " از عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

آماده ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری در زمینه پایداری و هوشمندی هستیم

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آماده ایجاد بسترهایی برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در تولیدات مرتبط با پایداری و هوشمندی شهر و ایجاد دفتر نمایندگی اتحادیه جهانی انرژی در اصفهان هستیم.

تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

محمدرضا فلاح، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید به تلاش‌های انجام شده توسط مدیریت شهری برای تقویت ناوگان اتوبوسرانی، گفت: در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان مصوبه‌ای به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی و بهسازی بخشی از ناوگان اتوبوسرانی اختصاص داده شد.

ضرورت تبدیل اصفهان به قطب شرکت‌های دانش‌بنیان

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان قابل مقایسه با دیگر استان‌ها نیست و در واقع اولین استان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان، اشتغال و تولیدات دانش‌بنیان است و امیدواریم بتواند به عنوان قطب این نوع تولیدات و شرکت‌ها قلمداد شود.

آخرین فرصت برای حمایت از گروه ترانه / فینال «عصر جدید» با حضور تیم اصفهانی

"آخرین فرصت برای حمایت از گروه ترانه" از اخباری بود که مخاطبان زیادی را در هفته گذشته به خود جلب کرد و جزو پربازدید پارلمان شهری خبرگزاری ایمنا قرار گرفت.

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، مدیران شهری و برخی از چهره‌های ورزشی اصفهان از تمرینات گروه ورزشی ترانه، ورزشکاران کاراته‌کار اصفهانی راه‌یافته به فینال استعدادیابی عصر جدید بازدید کردند.

لزوم نظارت بر درآمدها و هزینه‌های شهرداری اصفهان

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درآمدها و هزینه‌های شهرداری اصفهان باید مورد نظارت شورای ششم باشد.

مجریان قانون با افراد هنجارشکن برخورد جدی و قانونی داشته باشند

پدرام فر رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان خانواده را مهمترین خاستگاه و مبنای تشکیل تمدن اسلامی دانست و گفت: مجریان قانون با هنجارشکنان برخورد قانونی کنند.

غرفه ایمنا، نماینده فرهنگ اصفهان در نمایشگاه کتاب است

محمدرضا فلاح، عضو شورای شهر اصفهان گفت: غرفه خبرگزاری ایمنا در نمایشگاه کتاب می‌تواند ظرفیت‌ها و فرهنگ غنی شهر و استان اصفهان را به سایر مناطق کشور معرفی کند.

لزوم تدوین الگوی پایش محلات بر اساس نیازها

حسن سالاری، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: الگوی پایش اجتماعی محلات باید بر اساس نیاز هر محله آماده شود، اما آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته است، برای توسعه اقدامات اجتماعی، پیوست‌های فرهنگی و ورزشی به ویژه در محلات کم‌برخوردار باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

اهمیت برنامه ریزی برای رفع موانع پروژه رینگ چهارم ترافیکی

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی برای رفع موانع پیش روی پروژه رینگ چهارم ترافیکی، گفت: در قسمت‌هایی از پروژه رینگ چهارم حفاظتی که در منطقه ۱۵ قرار دارد پیشرفت‌هایی حاصل شده است، اما با موانعی نیز روبه‌رو هستیم.

جولان ترس در شهر!

از عناوین پربازدید خبری پارلمان شهری خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته " جولان ترس در شهر سرخون! " بود.

زندگی شهری امروزه با معضلی جدید به نام سگ‌های بلاصاحب روبه‌رو است؛ معضلی که چندان اهمیتی به رفع آن داده نشده و پدیده‌ای رو به افرایش است، تا جایی که گاهی از گوشه و کنار شهرهای ایران خبری مبنی بر خطرات این حیوانات و حتی مرگ شهروندان به گوش رسیده است.

کد خبر 576314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.