عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از شهادت پاکبان ۳۰ ساله شاندیزی، تا پیشگیری از آتش‌سوزی خودرو حامل الکل در کاشان و حریق در بازارچە تاناکورای سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پرداخت ۴۱ میلیارد تومانی شهرداری سرپل‌ذهاب

«مراد باباخانی، شهردار سرپل‌ذهاب گفت: این شهرداری ۴۱ میلیارد تومان بدهی و سه ماه حقوق معوق کارکنان و کارگران را پرداخت کرد.

آغاز آسفالت‌ریزی کمربندی شهر مراغه با بیش از ۱۱۷ هزار مترمربع حجم

- «محمد مقتومی، شهردار مراغه با اشاره به تداوم نهضت آسفالت‌ریزی شهر مراغه، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، آسفالت‌ریزی بیش از ۱۱۷ هزار مترمربعی در کمربندی و ورودی شهر آغاز شد.

آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌های بجنورد

مجتبی پارسا، معاون فنی و امور زیربنایی شهردار بجنورد گفت: اکنون کار آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر مرکز استان به وسیله ۱۲ تیم عمرانی در دست اقدام است.

پیشگیری از آتش‌سوزی خودرو حامل الکل در کاشان

روح‌الله فدایی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: اطلاع‌رسانی و حضور به‌موقع مأموران آتش نشانی مانع از آتش سوزی کامیون حامل الکل در کیلومتر ۶۰ محور کاشان - قم شد.

بازارچە تاناکورای سنندج در آتش سوخت

سهیل فضل‌وزیری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: بامداد امروز بازارچه تاناکورای سنندج دچار حریق شد و ۲۵ غرفه در آتش سوخت.

بهره‌گیری از روش‌های نوین در فضای سبز جهان شهر ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر بر لزوم بهره‌گیری از روش‌های نوین در آبیاری فضای سبز جهان شهر ملایر تاکید و به بحران کم آبی در کشور و نیاز به برنامه‌ریزی علمی اشاره کرد و گفت: بدون شک یکی از فاکتورهای مهم و کلیدی در پایداری حیات انسانی در شهرنشینی امروزی، فضای سبز و محیط زیست است.

شهادت پاکبان ۳۰ ساله شاندیزی

مهدی زامهران، رئیس اداره خدمات شهری شهرداری شاندیز گفت: وقوع تصادف منجر به شهادت پاکبان ۳۰ ساله در حاشیه بلوار امام رضا (ع) شهر شاندیز شد.

اجرای طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: طرح پایش سلامت ۳۱۷ نفر از کارکنان شهرداری گلپایگان اجرا شد.

برگزاری مسابقات «دوی استقامت» به‌همت شهرداری خمین

«حمید احمدی، سرپرست شهرداری خمین گفت: به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر، واحد فرهنگی‌اجتماعی شهرداری خمین مسابقات دوی استقامت ویژه مردان را برگزار می‌کند.

کد خبر 576312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.