«دام نصیحت» در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد

برنامه امضای کتاب «دام نصیحت» نوشته مایکل بونگی استاینر که توسط علی خوروش، مترجم اصفهانی ترجمه شده، امروز پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگارایمنا، علی خوروش، مترجم بیش از بیست عنوان کتاب امروز پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور در غرفه انتشارات هیرمند با مخاطبان خود دیدار و کتاب «دام نصیحت» را امضا کرد.

خوروش درباره موضوع این کتاب به خبرنگار ایمنا گفت: «دام نصیحت» در سه بخش نوشته شده و مانند یک دفتر برنامه‌ریزی، دفترچه راهنما، برنامه باشگاه ورزشی است و یک الگوی رفتاری جامع برای زندگی بهتر به مخاطب ارائه می‌دهد.کتاب درباره نصیحت کردن و حاشیه‌های آن است. در این خودآموز کوچک می‌خوانیم که چرا غلبه بر خودمان برای سکوت و کنارگذاشتن عادت منفی نصیحت کردن بی مورد به دیگران این قدر دشوار است.

او ادامه داد: کتاب به شما کمک می‌کند که عادت‌های قبلی را کنار گذاشته و دست از راهنمایی و نصیحت دیگران در جایی که لازم نیست، بردارید. در «دام نصیحت» می‌خوانید: "راهنمایی کردن آسان است، چالش واقعی را پیدا کنید، خروجی‌ها را عایق کاری کنید، به دنبال اشباع باشید و از ترس‌های قدیمی فاصله بگیرید."

درباره مترجم

علی خوروش، متولد سال ۱۳۵۴ اصفهان، کارشناس مترجمی زبان انگلیسی، کارشناس ارشد زبانشناسی ومدرس دانشگاه است.

نخستین ترجمه او کتاب "پرواز تا موفقیت"بود که در سال ۱۳۸۶ نشر الماس دانش منتشر شد.

از خوروش تاکنون کتاب‌های "پرواز تا موفقیت"، "قانون جذب"، "هدف‌ها"، "نقشه پرواز"، "پدر پولدار پدر فقیر"، "پولدار شدن به روش پدر پولدار"، "هنر آگاهانه زیستن"، "تندرستی و سلامتی ذهن به زبان آدمیزاد"، "بیش‌تر از کافی"، "خودآموز مهارت‌های ارتباطی"، " زندگی خود را ۸۰/۲۰ کنید"، "در شب هر خونی سیاه است"در کتاب فروشی‌ها موجود است.

به گزارش ایمنا، کتاب «دام نصیحت»،نوشته مایکل بونگی استاینر باقیمت ۴۵,۰۰۰ تومان در سیصد نسخه اسفندماه ۱۴۰۰ توسط نشر هیرمند منتشر شد.

کد خبر 576292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.