بختیاریان: صنعت چاپ و نشر در ۲ سال گذشته آسیب جدی دید

یک شاعر و ترانه‌سرا گفت: در دوسال نبود نمایشگاه حضوری کتاب، صنعت چاپ و نشر آسیب جدی دید و مؤلفان را از فضای نشر کتاب دور کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کسری بختیاریان در ارتباط با برگزاری نمایشگاه حضوری کتاب پس از غیبت دوساله، اظهار کرد: بابت حضوری شدن نمایشگاه پس از دو سال بسیار خوشحال هستم، زیرا اولین پیامد این ماجرا نمادی از کم شدن کرونا است، دومین پیامد آن انگیزه‌ای است که هرساله نمایشگاه برای ورود مجدد به فضای کتاب به ما می‌داد و در کنار آن دوستانمان را از جای جای ایران ببینیم.

وی تاکید کرد: صنعت چاپ و نشر، در دو سال برگزار نشدن نمایشگاه آسیب جدی دید و مؤلفان را از فضای نشر کتاب دور کرد.

شاعر کتاب «رفتستون» با اشاره به همزمانی برگزاری نمایشگاه حضوری و مجازی، گفت: با ایده همزمانی نمایشگاه حضوری و مجازی مخالف بودم، به‌عنوان مثال کتاب جدیدم با عنوان «رفتستون» به نمایشگاه مجازی نرسید و هنوز هم به سایت اضافه نشده است و ایرادهایی از این جنس در آن وجود دارد، اگر نمایشگاه مجازی را کمی قبل‌تر یا کمی بعدتر از بخش حضوری برگزار می‌کردیم بهتر بود.

به گزارش ایمنا، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

کد خبر 576270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.