۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
تصادف و مرگ یک پاکبان ۳۰ساله

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری شاندیز گفت: وقوع تصادف، منجربه شهادت پاکبان ۳۰ساله در حاشیه بلوار امام رضا(ع) شاندیز شد.

گزارش خبرنگار ایمنا، «مهدی زامهران» اظهار کرد: ساعت ۶:۴۵ صبح امروز _پنجشنبه بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه_ «ابوالفضل ماروسی» پاکبان وظیفه‌شناس شرکت خدماتی آرمان‌سازان اندیشه یکتا از شرکت‌های متولی نظافت شهر شاندیز، بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو در ابتدای بلوار امام رضا (ع) جان خود را از دست داد.

وی افزود: در این حادثه این پاکبان زحمتکش ۳۰ ساله که با لباس مخصوص پاکبانی در حین انجام خدمت و پیرایش شهر بود، دچار حادثه می‌شود.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری شاندیز ادامه داد: وی پس از برخورد، به پیاده‌رو پرتاب شده، سپس به ستون برق برخورد می‌کند، جان خود را از دست می‌دهد و به شهادت می‌رسد.

جان باختن پاکبانان با بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی

به گزارش ایمنا، متأسفانه براثر بی‌توجهی برخی از رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی، هرازگاهی شاهد حادثه تلخ جان باختن پاکبانان یا کارگران فضای سبز هستیم که هنگام خدمت‌رسانی و تمیز کردن خیابان‌ها جان به جان‌آفرین تسلیم می‌کنند.

هنگام سپیده‌دم که هوا هنوز روشن نیست، رفتگران مشغول رفت‌وروب خیابان‌ها می‌شوند و این موضوع با خطراتی همراه است. برخی رانندگان حین رانندگی به نقطه مقابل خود توجه کافی ندارند و با بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری، جان کارگران شهرداری و عابران را تهدید می‌کنند.

کد خبر 576242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.