مدارس غیردولتی از سال تحصیلی آینده درجه‌بندی می‌شود

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: از سال تحصیلی آینده، مدارس غیردولتی به درجه یک، دو و سه رتبه‌بندی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «احمد محمودزاده» اظهار کرد: مدارس غیردولتی از سال تحصیلی آینده به سه درجه یک، دو و سه رتبه‌بندی می‌شود و خانواده‌ها با مراجعه به سامانه mosharekatha.ir می‌توانند از رتبه هر مدرسه مطلع شوند و شهریه را متناسب با رتبه مدرسه بپردازند.

وی ادامه داد: افزایش خودسرانه شهریه تخلف است، مدیران مدارس باید تا زمان اعلام شهریه مصوبه جدید برای پیش ثبت‌نام سال تحصیلی آینده طبق نرخ امسال از خانواده‌های دانش‌آموزان شهریه دریافت کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش، افزود: طبق توافق با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خانواده‌ها می‌توانند وام کمک‌هزینه شهریه تا سقف ۳۰ میلیون تومان دریافت کنند.

به گفته محمودزاده، شهریه جدید آموزشگاه‌های زبان و کنکور هم ابلاغ شده و آن‌ها موظف هستند که نرخ شهریه را در معرض دید اولیای دانش‌آموزان قرار دهند.

به گزارش ایمنا، شهریه هر یک از دوره‌های تحصیلی توسط مؤسسان مدارس با توجه به الگوی تعیین شهریه پیشنهاد و پس از بررسی و تصویب در شورای تعیین شهریه شهرستان / منطقه / ناحیه به تأیید نهایی شورای نظارت استان می‌رسد و از طریق سامانه مربوطه ابلاغ می‌شود.

کد خبر 576236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.