اجرای طرح‌های سلامت‌محور در شهرداری سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از اجرای طرح‌های متنوع سلامت‌محور در این شهر و مجموعه در طول هفته سلامت خبر داد.

«محسن مظاهری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با برگزاری جلسات متعدد برنامه‌ریزی برای هفته سلامت، تقویم برنامه‌های سلامت‌محور خود برای کارکنان شهرداری و شهروندان را در نخستین روز هفته سلامت منتشر و طبق آن به برگزاری طرح‌های متنوع سلامت‌محور پرداخت.

وی افزود: پایش سلامت کارکنان، نخستین عنوان برنامه سلامت‌محوری بود که طی آن کارکنان با مراجعه به کلینیک مهد کرامت مورد بررسی و معاینه قرار گرفتند و نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده سلامت آن‌ها اقدام شد.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با اشاره به توجه به شعار شهر دوستدار کودک در این هفته، تصریح کرد: غربالگری کودکان شهر دوستدار کودک با مشارکت اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان و درمانگاه مهد کرامت انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح غربالگری سلامت بانوان برای کارکنان شهرداری و شهروندان که شامل بخش‌های آموزش، مشاوره و معاینه می‌شد، در محلات کم‌برخوردار شهر با همکاری مرکز راه آسمان، پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا و خیران نیکوکار کهنه دژ طی چند مرحله به صورت روزانه و مستمر انجام شد.

مظاهری افزود: برگزاری جشنواره گل‌غلتان و جشن گلاب‌گیری در مجموعه خانه گردشگری سلامت با حضور شهروندان و کارکنان و عقد تفاهم‌نامه همکاری با کلینیک‌های فارابی، شهر آفتاب و مرکز مشاوره و روان‌شناسی آوای مهر و تولید و پخش پادکست‌های صوتی با مشارکت رادیو شهر شهرداری سمنان برای شهروندان، از دیگر عناوین برنامه‌های انجام شده در هفته سلامت بوده است.

کد خبر 576203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.