۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
اجرای پروژه احیای مادی‌های ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: پروژه احیای مادی‌های ناژوان توسط اداره خدمات شهری این مجموعه و با مشارکت منطقه ۱۳ و سازمان خدمات موتوری شهر اصفهان در حال اجرا است.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح احیای مادی‌های منطقه ناژوان شامل خاک‌برداری، بازگشایی و لایروبی مادی‌های جلفا، قمیش، تیران، جوی ناژوان، عبداله‌خان، فدن، جوی شاه، مادی حاجی و مادی فرشادی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: احیای مادی‌های ناژوان با همکاری سازمان آب منطقه‌ای، معتمدان و کشاورزان محلات، سازمان خدمات موتوری و صنف کشاورزان اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به وجود ۵۲ کیلومتر مادی در محدوده ناژوان، ادامه داد: با مشارکت خوب سازمان خدمات موتوری تاکنون بیش از ۲۳۲ سرویس نخاله از این محدوده خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش خادمان شهر، در طول ۱۵ روز گذشته مسیر هشت کیلومتری مادی‌های ضلع جنوب رودخانه احیا شده است و لایروبی و آزادسازی مادی‌های نایج، شایج و دستگرد انجام شد و تا نزدیکی محل چنار مرتضی علی (ع) پیشرفت داشته است.

قائلی گفت: لایروبی و ساماندهی مادی‌ها می‌تواند آنها را به عنوان شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی و توزیع بر اساس اسناد تاریخی و هویتی مطرح کند که در این خصوص با همکاری و مشارکت بخش‌های یاد شده اقدام مذکور به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و آغاز شده است.

وی ضمن قدردانی از عزم مسئولان و گروه‌های مردمی و کشاورزان در طرح احیای مادی‌های منطقه ناژوان، افزود: این حرکت که با استقبال پرشور مردم محلات ناژوان مواجه شده است، نوعی هم‌افزایی متأثر از مشارکت جمعی و همگرایی در پیشبرد ارائه خدمات محسوب می‌شود.

کد خبر 576169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.