با مدیرعامل باشگاه صحبتی نداشتم/تیم بسکتبال سپاهان بازتاب زیادی در سطح کشور داشت

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان گفت: یک تیم خوب با ۱۱بازیکن جوان اصفهانی و آینده‌دار تشکیل دادیم که تنها سه بازیکن غیربومی داریم و اگر تیم بسکتبال سپاهان منحل شود، مشخص نیست سرنوشت بازیکنان چه می‌شود.

«علی خسروی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با انحلال تیم بسکتبال سپاهان، اظهار کرد: خبر انحلال تیم را از خبرگزاری ایمنا خواندم و مستقیم با «محمدرضا ساکت» یا معاون‌هایش صحبتی نداشتم. امیدوارم این قضیه منتفی شود؛ زیرا در این دو سال زحمات زیادی کشیدیم و یک تیم خوب با ۱۱ بازیکن جوان اصفهانی و آینده‌دار تشکیل دادیم که تنها سه بازیکن غیربومی داریم و اگر تیم بسکتبال سپاهان منحل شود، مشخص نیست سرنوشت بازیکنان چه می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال سپاهان موجب انگیزه بین جوانان بسکتبالیست اصفهان شده بود، تصریح کرد: این تیم بازتاب زیادی در سطح کشور داشت و قبل از اینکه خبر انحلال پخش شود، بازیکنان با من تماس می‌گرفتند تا در تست‌گیری شرکت کنند. تیمی که در دسته اول باشد، برای جوانان آن شهر انگیزه ایجاد می‌کند؛ اگر این تیم در لیگ برتر باشد، انگیزه‌ها چند برابر خواهد شد.

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه آیا تیم‌داری مقطعی باشگاه‌ها در بسکتبال به این رشته و بازیکنانش آسیب می‌رساند، تصریح کرد: همین‌طور است؛ بازیکنان بسکتبال تیم سپاهان سال گذشته با انگیزه زیادی تمرین کردند و خود را به جایی رساندند که در ایران مطرح شوند، به امید اینکه پیشرفت کنند و با سپاهان قهرمان شوند؛ زمانی که تیم منحل می‌شود آثار منفی در روحیه بازیکن دارد، همچنین از لحاظ مادی حداقل ۲۵ الی ۳۰ نفر از این تیم کسب در آمد می‌کردند و اگر راهی باشد سپاهان به تیم‌داری در بسکتبال ادامه دهد خیلی خوب می‌شود.

خسروی، درخصوص هزینه‌های تیم بسکتبال سپاهان، گفت: رشته ما هزینه کمتری نسبت به دیگر رشته‌های باشگاه سپاهان دارد و مبلغ قرارداد بالایی نداشتیم؛ یک‌سری امکانات مانند هتل، تغذیه و لباس هم که هر تیمی باید داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه از مسئولان باشگاه و هیئت مدیره سپاهان می‌خواهم تصمیمی بگیرند تا بازیکنان ضرر نکنند، تصریح کرد: بعد از چندسال، دوباره بسکتبال اصفهان شکل گرفته است؛ ذوب‌آهن به فینال صعود کرد و دوم شد که اگر تیم بسکتبال سپاهان منحل شود، دوباره به قبل برمی‌گردیم.

کد خبر 576161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.