کاهش صددرصدی حوادث فوتی کوه صفه در فروردین‌ماه

مسئول واحد تخصصی نجات در ارتفاع و کوهستان آتش‌نشانی اصفهان از کاهش صددرصدی فوت در کوه صفه طی فروردین‌ماه سال جاری، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آتشیار دوم «محمدرضا صفدریان» اظهار کرد: با افزایش اقدامات پیشگیرانه در نوروز ۱۴۰۱ و همکاری مدیریت کوه صفه اصفهان، حوادث این کوه با کاهش چشمگیری روبه‌رو شده است.

وی با بیان اینکه تعداد فوتی‌های حوادث طی فروردین‌ماه سال گذشته دو مورد گزارش شده است، افزود: در مدت مشابه سال جاری این تعداد به صفر رسیده و در واقع با کاهش صددرصدی روبه‌رو شده است.

مسئول واحد تخصصی نجات در ارتفاع و کوهستان آتش‌نشانی اصفهان ادامه داد: پیش‌بینی راهکارها و عملیاتی کردن آنها در قالب برگزاری آموزش‌های همگانی با همکاری هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی و مدیریت کوه صفه در سال جاری، انجام برخی اقدامات در سطح پارک کوهستان و ایمن‌سازی مسیرهای ناایمن، تعداد حوادث کوهستانی را با کاهش بیشتری مواجه شده است.

وی با اشاره به کاهش حوادث کوهستانی سال جاری، خاطرنشان کرد: همچنین ۲۱ مورد حادثه در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال گذشته گزارش شده که در مدت مشابه سال جاری این تعداد به ۱۶ مورد رسیده است.

کد خبر 576149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.