ترکیب احتمالی استقلال برابر آلومینیوم اراک

در یکی از دیدارهای هفته‌ بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و آلومینیوم به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _پنجشنبه بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه_ هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود و در یکی از دیدارهای این هفته، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

به همین منظور قصد داریم ترکیب احتمالی استقلال برابر آلومینیوم را مورد بررسی قرار دهیم که در ادامه می‌خوانید:

قفس توری، بدون تغییر

شاید به جرئت بتوان گفت تنها پستی که در همه بازی‌های لیگ برتری تیم استقلال یک یار ثابت البته به دور از اتفاقاتی مانند محرومیت و مصدومیت دارد، درون دروازه باشد؛ جایی که «سیدحسین حسینی» فیکس بازی می‌کند. پس نظر می‌رسد همانند ابتدای فصل تا الان، محافظ قفس آبی‌ها در دیدار امروز، سیدحسین باشد.

دفاع سه نفره آبی‌ها

احتمال دارد که در بازی امروز مانند هفته قبل، وریا روی نیمکت قرار بگیرد و در سمت راست خط دفاعی شاهد حضور صالح حردانی باشیم که انگیزه زیادی پس از درخشش و گلزنی هفته پیش مقابل تیم سابقش دارد. محمد دانشگر و سیلوا هم به احتمال بسیار زیاد مدافعان مرکزی خواهند بود و ابوالفضل جلالی هم سمت چپ خواهد بود.

خط هافبک؛ بازگشت ژستد

در خط میانی چهار بازیکن حضور خواهند داشت؛ نفراتی ماننند مهدی‌پور، نیک‌نفس و آمانوف که معمولاً مهره ثابت این قسمت از زمین هستند. نکته جالب این بازی، حضور رودی ژستد مهره مورد اعتماد و فیکس فرهاد مجیدی پس غیبت در بازی قبل به علت محرومیت است.

خط حمله؛ فیکس شدن مطهری

به احتمال خیلی زیاد فرهاد مجیدی تصمیم داشته باشد که برای این مسابقه ارسلان مطهری را در برای ترکیب اولیه برگزیند. دیگر مهاجمی که کنار ارسلان بازی خواهد کرد، به احتمال زیاد «کوین یامگا» آقای گل تیم و نفر دوم جدول گلزنان لیگ برتر است؛ هرچند او چند هفته‌ای از فرم خوب هفته‌های گذشته، فاصله گرفته است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر آلومینیوم اراک

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، زبیر نیک‌نفس، ژستد، ارسلان مطهری و کوین یامگا

کد خبر 576129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.