استقلال-آلومینیوم اراک/اراکی‌ها برای پسران فرهاد تونل می‌زنند؟

در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران، امشب استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _پنجشنبه بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه_ هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود و در یکی از دیدارهای این هفته، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

هفته گذشته سپاهان پرسپولیس را شکست داد تا استقلال با برتری برابر حریف خود، فولاد خوزستان، سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، جام قهرمانی را پس از سال‌ها بالای سر ببرد.

حالا که رقابت‌های این چند هفته باقی مانده تشریفاتی شده، رقبای آبی‌ها سعی می‌کنند تا بتوانند نخستین باخت آن‌ها را به تیم‌شان تحمیل کنند تا جلوی رقم خوردن یک رکورد تاریخی گرفته شود؛ البته با توجه به قهرمانی استقلال، باید منتظر ماند و دید که اراکی‌ها برای آبی‌های قهرمان تونل قهرمانی خواهند زد یا خیر. اتفاقی که معمولاً در اروپا بسیار مرسوم است و آن‌ها هم این کار را انجام می‌دهند.

گفته می‌شود اراکی‌ها علاوه بر میلاد فخرالدینی که محروم و به‌طورقطعی غایب است، احتمال دارد نفرات دیگری هم در اختیار نداشته باشند و نتوانند با شکل کاملی برابر قهرمان لیگ برتر قرار بگیرند.

محمد علی‌نژاد، وینگر چپ آلومینیوم که فصل خوبی را در این تیم سپری کرده و جزو نفرات ثابت اراکی‌ها به حساب می‌آید، در دیدار اخیرشان برابر صنعت نفت آبادان از ناحیه کشاله ران پای راست آسیب دید و در ابتدای نیمه دوم تعویض شد تا شرایط نامشخصی برای دیدار با استقلال پیدا کند.

آلومینیوم، فینالیست جام حذفی است که قهرمانی را در عین ناباوری و شایستگی به نساجی واگذار کرد. بازی رفت آن‌ها با تیم فرهاد، یک بر یک مساوی شده و حالا باید منتظر ماند و دید که نتیجه بازی برگشت چه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، این مسابقه با ظرفیت ۲۵ هزار نفر برگزار می‌شود و هوادارانی که دو دوز واکسن خود را تزریق کرده‌اند، می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند.

کد خبر 576128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.