ایسوس لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند ROG Flow X16 را معرفی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایسوس گیمینگ قدرتمند ROG Flow X16 را با نمایشگر Nebula HD معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند ایسوس ROG Flow X16 که به‌تازگی معرفی شده به پردازنده AMD Ryzen 9 6900HS و گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti مجهز است. این لپ‌تاپ تبدیل شونده‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد آن را در حالت‌های مختلف بچرخانند و استفاده کنند.

شرکت ایسوس فروش لپ‌تاپ ROG Flow X16 را در سه ماه سوم سال ۲۰۲۲ میلادی در بریتانیا آغاز خواهد کرد؛ هنوز اطلاعاتی در مورد این محصول منتشر نشده است. این لپ‌تاپ به صفحه‌نمایشی مجهز شده است که روشنایی آن به حداکثر ۱۱۰۰ نیت می‌رسد؛ پنل QHD Mini LED از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخ‌گویی سه میلی‌ثانیه برخوردار است. شرکت ایسوس هنگام طراحی این محصول بر خنک نگه داشتن آن تمرکز داشته است.

لپ‌تاپ ROG Flow X16 از خانواده پردازنده‌های گرافیکی خارجی XG Mobile پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که این محصول لپ‌تاپی تبدیل‌شونده است، می‌توان آن را به حالت‌های مختلف درآورد. برای نمونه، کاربران می‌توانند صفحه‌کلید را به عقب بچرخانند تا نمایشگر به تنهایی نمایش داده شود. زمانی که محصول ذکر شده با یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ همراه می‌شود، می‌تواند حس دسکتاپ را به افراد منتقل کند.

کد خبر 576111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.