بازگشت حمل‌ونقل عمومی دبی به دوران قبل از کرونا

اداره راه‌وترابری دبی قصد دارد سرویس‌های اتوبوس بین شهری خود را به دوران قبل از شیوع بیماری کرونا بازگرداند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره راه‌وترابری دبی (RTA) اعلام کرده است که پس از دوران شیوع کووید -۱۹ و بازگشت زندگی افراد به حالت عادی، به دلیل تقاضای فزاینده برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی از نوزدهم می ۲۰۲۲، چهار سرویس اتوبوس بین‌شهری را به وضعیت قبل از دوران کرونا بازمی‌گرداند.

این چهار مسیر اتوبوس بین‌شهری که دوباره از سر گرفته می‌شود شامل اتوبوس E100 از ایستگاه الغبیبه به ابوظبی، E201 از ایستگاه الغبیبه به العین، E315 از ایستگاه مترو به شارجه و E700 از ایستگاه اتوبوس اتحاد به فوجیره است.

همچنین در تاریخ نوزدهم می ۲۰۲۲، اداره راه‌وترابری دبی یک مسیر اتوبوس جدید به نام F38 را راه‌اندازی خواهد کرد تا یکپارچگی بین شبکه حمل‌ونقل انبوه و برنامه‌ریزی شهری امارت را تقویت کند. خدمات جدید مترو از ایستگاه جمیرا گلف استیتز (Jumeirah Golf Estates) آغاز می‌شود و پس از عبور از چندین منطقه به مقصد شهر ورزشی دبی می‌رسد. این اتوبوس از ساعت شش تا ۱۲:۳۰ روز بعد با فواصل زمانی ۲۰ دقیقه‌ای خدمات‌رسانی می‌کند.

بازگشت حمل‌ونقل عمومی دبی به دوران قبل از کرونا

علاوه بر این، اداره راه‌وترابری دبی تغییراتی را در بعضی از مسیرهای اتوبوس ایجاد کرده است که شامل گسترش مسیر ۵۰ و مسیر N30 برای رسیدن به ایستگاه بین‌المللی اتوبوس شهری، ادغام مسیر D03 و D03A و گسترش مسیر ۳۶۷ برای عبور از دانشکده علوم تحقیقات می‌شود.

اداره راه‌وترابری دبی همواره مشتاق ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی عالی و بسیار کارآمد به اقشار مختلف جامعه است و با دولت، نهادهای نیمه‌دولتی و شرکت‌های خصوصی برای ارائه راه‌حل‌های حمل‌ونقل عمومی ایمن و پایدار، شامل راه‌اندازی اتوبوس‌های عمومی در سراسر دبی، همکاری می‌کند.

کد خبر 576066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.