برگزاری بزرگترین رزمایش پدافند غیرعامل در استان مرکزی

معاون خدمات شهری شهردار اراک از برگزاری بزرگترین رزمایش شیمیایی کشور در استان مرکزی خبر داد و گفت: شهرداری اراک به عنوان رئیس کارگروه اطفای حریق، دفن اجساد، انتقال و مدیریت پسماند انتخاب شده است.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان پدافند غیرعامل کشور در صدد است طی روزهای آینده بزرگترین رزمایش شیمیایی کشور را در استان مرکزی برگزار کند.

وی افزود: شهرداری اراک به عنوان رئیس کارگروه اطفای حریق، دفن اجساد، انتقال و مدیریت پسماند انتخاب شده است و به منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه، اقدام به برگزاری کارگاه توجیهی در روزهای بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه کرده است که طی این کارگاه مباحث مربوط، به اعضا منتقل شد.

معاون خدمات شهری شهردار اراک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمان برگزاری رزمایش در روزهای آینده است، کارگروه‌های آن در حال حاضر تشکیل شده است و در این زمینه دستگاه‌هایی همچون هلال احمر، شهرداری خنداب، شهرداری توره، شهرداری شازند، شهرداری مهاجران، اداره‌کل محیط زیست استان مرکزی و اورژانس ذیل کارگروه اطفای حریق، دفن اجساد، انتقال و مدیریت پسماند به ریاست شهرداری فعالیت خواهند داشت.

کد خبر 576057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.