ذوب‌آهن_سپاهان/تقابل اصفهانی‌ها این‌بار در فوتبال زنان

تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن و سپاهان، امروز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن و سپاهان، امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر و در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال زنان رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و سپاهان

ورزشگاه: فولادشهر

تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن از ۱۸ بازی، ۱۰ برد، پنج مساوی، سه باخت و ۳۵ امتیاز به دست آورده که در رده چهارم جدول جای گرفته است. گاندوها هفته گذشته باید به مصاف سارگل‌بوشهر می‌رفتند که به دلیل حضور نیافتنِ این تیم، بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ذوب‌آهن ثبت شد.

شاگردان «سمیه شهبازی» در این فصل از رقابت‌ها باوجود اینکه دیر به آمادگی لازم رسیدند، اما در ادامه مسیر نتایج درخشانی کسب کردند و نشان دادند اگر از اول فصل، شرایط ایده‌آلی می‌داشتند، می‌توانستند جزو مدعیان قهرمانی باشند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اگر موفق شود سپاهانی‌ها را در خانه شکست دهد، ۳۸ امتیاز خواهد شد و در رده چهارم جدول باقی خواهد ماند و اگر هم نتیجه‌ای به جز پیروزی رقم بخورد، بازهم در رده چهارم می‌ماند.

ذوب‌آهن _ سپاهان/ تقابل اصفهانی‌ها این‌بار در فوتبال زنان

تیم فوتبال زنان سپاهان از ۱۸ بازی ۱۴ برد، دو مساوی، دو شکست و ۴۴ امتیاز به دست آورده است. طلایی‌پوشان هفته گذشته مقابل ملی‌پوشان شهرکرد به میدان رفتند که با نتیجه پرگل ۱۷ بر یک این تیم را شکست دادند. این تیم از اول فصل با هدایت «بیان محمودی» برای قهرمانی بسته شد، اما غفلت در یک بازی باعث شد قهرمانی این تیم به اما و اگر کشیده شود؛ زیرا رقیبان سپاهان یعنی خاتون بم و شهرداری سیرجان هم تیم خوبی تشکیل دادند و برای قهرمانی تلاش کردند.

تیم فوتبال زنان سپاهان اگر موفق شوند ذوب‌آهن را از پیش رو بردارند و شهرداری‌سیرجان هم نتیجه نگیرد، با این تیم در امتیاز ۴۷ برابر خواهند شد؛ اما به دلیل تفاضل گل بیشتر سیرجان، سپاهان بازهم در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.

تیم‌های خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارند که مهاجمان این تیم‌ها هم برای خانم‌گلی با یکدیگر رقابت می‌کنند. تا قبل از هفته هفدهم، زهرا قنبری از خاتون بم با ۲۸ گل در رده نخست، افسانه چترنور از شهرداری سیرجان با ۲۶ گل در رده دوم و هاجر دباغی از سپاهان با ۲۱ گل در رده سوم قرار داشتند که هاجر دباغی مقابل ملی‌پوشان شهرکرد ۱۰ گل به ثمر رساند و درحال‌حاضر با ۳۱ گل زده، در صدر جدول گلزنان قرار دارد و زهرا قنبری با ۳۰ گل و افسانه چترنور با ۲۸ گل در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

کد خبر 575916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.