قالیباف روز جهانی ارتباطات را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی روز جهانی ارتباطات را تبریک گفت و برای تلاشگران این عرصه توفیق خدمت و اثرگذاری بیش از گذشته را مسئلت کرد.

به گزارش ایمنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز _چهارشنبه، بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه_ در سخنانی پیش از آغاز دستور جلسه صحن علنی مجلس اظهار کرد: در ابتدا لازم است درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت عزیز و خانواده ایشان، همه دلبستگان و کسانی که از نزدیک با این عالم وارسته و متعلق به انقلاب آشنا بودند، تسلیت و تعزیت عرض کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: روز گذشته "روز ارتباطات و روابط عمومی" بود که عرض تبریک و تهنیت دارم و امیدوارم عزیزانی که در این عرصه هستند بیش از گذشته توفیق خدمت و اثرگذاری داشته باشند.

قالیباف در ادامه با تبریک روز جهانی موزه و میراث فرهنگی ادامه داد: این روز را به همه دست‌اندرکارانی که برای معرفی بهتر فرهنگ، سابقه و تاریخ ملت ما تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم؛ هم از آنهایی که در کشف این آثار و هم از آنهایی که در توسعه و معرفی آثار تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: مطلع شدیم عبدالله صابری، نماینده مردم خرمشهر در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی که از جانبازان عزیز بود، به رحمت ایزدی پیوست. مصیبت وارده را به خانواده‌های معزز ایشان و همچنین مردم شریف خرمشهر تسلیت می‌گویم.

منبع: ایرنا

کد خبر 575906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.