مشارکت خیران در توسعه و تجهیز مدارس، اصل تربیت است

وزیر آموزش و پرورش مشارکت خیران در توسعه و تجهیز مدارس را اصل تربیت دانست و گفت: دانش آموزان باید این فعالیت‌های تربیتی را ببینند و به نسل بعد منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «یوسف نوری» بعد از ظهر امروز _ سه‌شنبه، بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ در آئین افتتاح بزرگترین مدرسه تخصصی اتیسم کشور در اصفهان، اظهار کرد: حضور در مدارس با نیازهای ویژه، آدمی را به یاد قیامت، کارهای انجام نشده و ترک فعل درخصوص این دانش‌آموزان می‌اندازد و اکنون نیز جبران این قصورها کار مشکلی است.

وی با قدردانی از خیران که این فضای آموزشی را برای دانش آموزان ساخته و تجهیز کردند، افزود: از سوی معلمان و دانش آموزان از شما تشکر می‌کنم و امیدوارم این خیر ادامه داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان خواست این کارهای تربیتی را ببینید و به نسل بعد منتقل کنند و گفت: مردم را بازدید این پروژه‌ها بیاورید تا بدانند چه کسانی و با چه هدفی این فضاهای آموزشی را ساخته است.

وی مشارکت خیران در توسعه و تجهیز مدارس را اصل تربیت دانست و تصریح کرد: این حرکت همان تحولی است که باید برای رسیدن انسان به کمال، انجام شود. خیران گوهر جامعه هستند و امیدوارم کار خیرشان پربرکت و فراوان شود.

کد خبر 575803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.