دریافت مجوز حضور هواداران ارومیه‌ای بدون سامانه رسمی وزارت بهداشت!

تیم نود ارومیه امروز در دیداری حساس به مصاف ون پارس‌نقش جهان می‌رود اما مسئولان باشگاه ارومیه‌ای دست به اقدامات عجیبی زده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ون پارس نقش جهان نماینده فوتبال اصفهان در لیگ دسته دو فوتبال کشور امشب و در دیداری حساس از هفته بیست‌وسوم این لیگ باید به مصاف نود ارومیه برود. این دیدار درحالی در ورزشگاه شهید باکری ارومیه برگزار می‌شود که طبق دستور وزارت کشور در روزهای اخیر حضور تماشاگران ممنوع بود و طبیعتاً تیم میزبان یعنی نود ارومیه نمی‌توانست حمایت هوادارانش را در این مسابقه داشته باشد.

با این وجود دقایقی پیش علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار توئیتی در فضای مجازی نوشت:

با دستور معاون اول رئیس جمهور، برگزاری مسابقات فوتبال تا پایان لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

دریافت مجوز حضور هواداران ارومیه‌ای بدون سامانه رسمی وزارت بهداشت!

این درحالی است که قبل از انتشار این توئیت، از ارومیه خبر می‌رسد یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود توانسته بود مجوز حضور تماشاگران را بگیرد اما موضوع مهم از همین جا شروع می‌شود. حضور هواداران باشگاه ارومیه‌ای در این بازی بدون ثبت در سامانه رسمی وزارت بهداشت موسوم به سامانه امید انجام شده و مشخص نیست این گونه از حضور تماشاگران برای این باشگاه چگونه از سوی مراجع استان آذربایجان غربی صادر شده است. این درحالی است که حتی مدیرعامل باشگاه نود با انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی حضور همه جانبه هواداران این شهر در ورزشگاه شهید باکری را خواستار شد.

در ادامه این استوری را مشاهده می‌کنید:

دریافت مجوز حضور هواداران ارومیه‌ای بدون سامانه رسمی وزارت بهداشت!

به گزارش ایمنا، با این حال مشخص نیست مسئولان تیم نود ارومیه این مجوز را به چه صورت اتخاذ کرده‌اند و باید دید چگونه بدون داشتن سامانه رسمی وزارت بهداشت حضور رایگان تماشاگران شهر ارومیه هموار شده است.

کد خبر 575801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.